موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

آکادمی دکتر محمد احمدزاده

آکادمی دکتر محمد احمدزاده

توسط 27 نفر دنبال می‌شود

آکادمی دکتر محمد احمدزاده با بیش از 22 سال سابقه آموزش و مشاوره کسب و کار، مدیریت پروژه و مدیریت چابک

وبینارهای برگزارکننده

روش چابک منظم، راهنمایی ساده ای را برای کمک به سازمان ها و کسب و کارها فراهم می نماید تا فرایندهای خود را متناسب با سازمانشان،  انتخاب و چابک نمایند.
3 مرداد 00 - ساعت 19:30
به شرکت‌کنندگان، زیرساخت های لازم جهت بکارگیری مدیریت پروژه براساس PMBOK7 به روش های آبشاری، چابک و ترکیبی به وسیله مثال های واقعی، آموزش داده می شود.
8 اسفند 99 - ساعت 18:00
دکتر محمد احمدزاده به عنوان اولین ایرانی دارنده مدرک ACP در وبينار توسعه فردی چابک در ٢٠٢١، با هدف آشنايی شركت كنندگان با توسعه فردی چابک در سال ٢٠٢١
19 دی 99 - ساعت 18:00
هدف این دوره، آشنائی با فرایندها و مراحل تحلیل هوشمندانه و داده محور کسب و کار است.
10 مهر 99 - ساعت 18:00
هدف از برگزاری این رویداد، آشنائی شرکت کنندگان با این استاندارد و همچنين تغییرات ایجاد شده در PMBOK-V7 نسبت به نسخه قبلی PMBOK-V6می باشد.
4 شهریور 99 - ساعت 18:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar