موضوعات
سبد خرید (0)

آوای صلح سیمرغ

آوای صلح سیمرغ

توسط 70 نفر دنبال می‌شود

مجموعه آوای صلح سیمرغ برگزارکنده دوره های آموزشی

وبینارهای برگزارکننده

هر یک از ما داستان زندگی منحصر به فرد خودمان را داریم اما چه ارزش‌هایی را برای ایجاد داستان خود به عنوان اثری که از ما باقی بماند در نظر می‌گیریم؟
20 شهریور 02 - ساعت 19:00
این وبینار رایگان به شما کمک می‌کند تا در تمام زمینه‌های زندگی‌تان، از جمله ارتباطات، سلامتی و شخصیت‌سازی، خشم خود را به بهترین شکل مدیریت کنید.
23 فروردین 02 - ساعت 19:00
شناخت تيپ‌های شخصيتي مي‌تواند در انتخاب شغل، انتخاب رشته، سبک‌هاي يادگيری، بازاريابی، اختلالات روانی، سبک زندگی، روابط اجتماعی موثر باشد.
7 اسفند 01 - ساعت 18:00
این وبینار برگزار شده است
وبینارنقش زنان در کسب وکار جهان شما دراین وبینار به تواناییهای بالقوه زنان پی خواهید برد وکسب وکار زنان را از زوایا وجنبه های متفاوتی خواهید دید .
1 خرداد 01 - ساعت 21:00
این وبینار برگزار شده است
برای داشتن تعادل در زندگی نیاز به رهبری در حوزه کسب و کار و زندگی داریم .زندگی وکسب وکار خود را دردست بگیرید واز نو آغاز کنید
16 فروردین 01 - ساعت 21:30
این وبینار برگزار شده است
آوای صلح سیمرغ با وبینار دیگری در سال جدید همراه شماست اینبار با موضوع مهم وراهبردی رهبری در زندگی . زندگی خود را رهبری کنید تا در اوج بدرخشید
14 فروردین 01 - ساعت 21:30
این وبینار برگزار شده است
مزایای در دست گرفتن کسب وکار وهدایت آن به شیوه های درست از عوامل پیش رفت وماندن در دنیای همیشه در حال تغییر است .برای پیشگام بودن با ما همراه شوید .
15 فروردین 01 - ساعت 22:30
این وبینار برگزار شده است
برای پیشقدم بودن در دنیای امروز رهبرکسب وکار خود باشید .رهبری مهارتی است که باید آموخت وابزار آن را شناخت . شرکت در این وبینار گامی است بسوی این شناخت
15 فروردین 01 - ساعت 21:30
این وبینار برگزار شده است
با کنکاش در سبک زندگی و شناسایی روشهای کسب وکار سال جدید را با آگاهی بیشتر آغاز کنید .
6 فروردین 01 - ساعت 21:00
این وبینار برگزار شده است
با مهیار بابازاده آینده پژوه واستراتژیست کسب وکار آنلاین مشاغل آینده را از زوایای دیگر ببینید واز دیگران یک گام پیشی بگیرید
27 اسفند 00 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
وبینار رایگان برای معرفی ۲۰ایده کسب وکار آنلاین وکوچک در آستانه قرن جدید .زمان آنست که خلاقیت وایده هایتان را شکوفا سازید .
21 اسفند 00 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar