موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

گروه فنی مهندسی فرزان

گروه فنی مهندسی فرزان

توسط 123 نفر دنبال می‌شود

برگزار کننده دوره های تخصصی مهندسی مکانیک

وبینارهای برگزارکننده

 این وبینار نگاه ویژه ای به قیمت گذاری خدمات و محصولات فنی مهندسی به ویژه صنعت ساخت و تولید قطعات صنعتی و قالب های تولیدی و ماشینکاری cnc دارد.
12 اسفند 99 - ساعت 18:00
در این وبینار نگاه ویژه ای داریم بر طراحی و ساخت پره های توربین گازی (Blades ) . روش طراحی و ماشینکاری را در CATIA - POWERMILL مرور می کنیم.
28 بهمن 99 - ساعت 18:00
در این دوره به آموزش شناخت، انتخاب و کاربری ابزارها و روشهای براده برداری (ماشینکاری) پایه ای پی میبریم.
2 بهمن 99 - ساعت 19:00
وبینار آموزش شناخت , انتخاب و کاربری ابزارها و روشهای براده برداری مناسب برای ماشین کاری تراش و فرز سی ان سی
29 آبان 99 - ساعت 19:00
شناخت و کاربرد ابزار های رزوه زنی و تولید پیچ و مهره با فرز CNC توسط ابزار های Thread milling - ایجاد مسیر ابزار برای تولید رزوه به روش فرز کاری
26 شهریور 99 - ساعت 19:00
دوره ویژه ابزار شناسی 12 ساعتی برای شناخت و انتخاب ابزار براده برداری در ماشینکاری به ویژه ماشینکاری CNC مناسب قالب سازان، قطعه سازان ،ماشینکاران و...
25 تیر 99 - ساعت 19:00
6 گام کلیدی انتخاب و راه اندازی ابزار برشی مناسب برای شناخت و انتخاب ابزار براده برداری در ماشینکاری به ویژه ماشینکاری CNC در این وبینار ارائه می شود.
3 تیر 99 - ساعت 19:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar