موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

مرکز جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی زنجان

مرکز جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی زنجان

توسط 177 نفر دنبال می‌شود

باشگاه علمی-فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به عنوان شعبه‌ای سازمان جهاد دانشگاهی در دانشگاه ع.پ زنجان است:)

وبینارهای برگزارکننده

وبینار آموزشی "شایع ترین عوامل خون‌ریزی دستگاه تناسلی زنان؛ پیشگیری، تشخیص و درمان" جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
26 خرداد 01 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
دیپلم پژوهشی علوم بیوپزشکی ایران، برنامه حرفه ای آموزش روش پژوهش است که توسط جهاددانشگاهی ع.پ زنجان باحضور اساتید و منتورهای متبحر برگزار می گردد.
27 اردیبهشت 01 - ساعت 17:30
این وبینار برگزار شده است
دیپلم پژوهشی علوم بیوپزشکی ایران، برنامه حرفه ای آموزش روش پژوهش است که توسط جهاددانشگاهی به صورت یک سیستم منتورینگ حرفه ای اجرا می گردد.
10 آبان 00 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
همایش بزرگ دانشجویی"لطفا سیب زمینی نباشید!" برای کساییه که میخوان راه موفقیت رو سریعتر طی کنن و از دوران طلایی دانشجوییشون بیشترین بهره رو ببرن.
5 آبان 00 - ساعت 16:00
این وبینار برگزار شده است
واقعیت این است که تامین مالی و جذب سرمایه برای کارآفرینان و نوآوران موضوعی محال و مهلک نیست، این کارگاه راه موفق شدن در جذب سرمایه را نشان خواهد داد!
19 مهر 00 - ساعت 16:30
این وبینار برگزار شده است
کارگاه مجازی" 4 کلید طلایی خلق و رهبری کسب وکار" رویدادی است تا به شما جهت ترسیم نقشه راه و آینده درخشان کسب و کار و استارتاپتان کمک کند.
11 مرداد 00 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
دیپلم پژوهشی علوم بیوپزشکی ایران،دوره جامع مجازی آموزش روش پژوهش است که توسط جهاد دانشگاهی به صورت یک دوره منجسم حرفه ای و کاربردی محور،برگزار میگردد.
25 اردیبهشت 00 - ساعت 17:00
این وبینار برگزار شده است
"راهبر بودن"،صفتی بنیادینه که خیلی از ما تو تیم های کوچک یا بزرگمون باید بتونیم باکسب مهارت بهش برسیم؛کارگاه LEADERSHIP این مسیر رو برامون هموار میکنه
5 خرداد 00 - ساعت 17:00
کنفرانس علمی جامع با محوریت Covid19 برای انتقال تجربه و دستاوردهای علمی برای جامعه علوم پزشکی(متخصصان، اساتید،محققین، دانشجویان و..) برگزار می‌گردد.
24 دی 99 - ساعت 11:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar