وبلاگ ایسمینار

وبینارهای پرطرفدار سال 1400

ترندهای وبیناری سال ۱۴۰۰! پرطرفدارترین موضوعات وبینار سال از نظر کاربران

پرطرفدارترین وبینارهای سال ۹۹

وبینارها یا کلاس‌های آنلاین به یکی از پرطرفدارترین راه‌ها برای یادگیری تبدیل شده‌اند و روز به روز استقبال بیشتری از آنها می‌شود. برگزاری وبینار نیز یکی از راه‌های کسب درآمد و برندسازی به شمار می‌آید و به بسیاری از افراد فرصت داده تا دانش و مهارت خود را در اختیار دیگران بگذارند. در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم افراد برای کدام مهارت‌ها بیش از بقیه سر و دست می‌شکنند و پرطرفدارترین وبینارها کدامند؟ در واقع به بررسی پرمخاطب‌ترین و پرفروش ترین وبینارها می‌پردازیم تا ببینیم کدام مهارت‌ها برای جامعه دارای اهمیت بیشتری هستند و درآمد بیشتری را نصیب افرادی می‌کنند که قصد آموزش آنها را دارند. با ما همراه باشید و این فهرست را که بر اساس گزارش جامع ایسمینار تنطیم شده است را از دست ندهید.

۱-وبینارهای بازاریابی

بازاریابی جز مسائل بسیار مهم برای کسب و کارهاست و بررسی‌ها نشان می‌دهند که وبینارهای بازاریابی وبینارهای با بیشترین ثبت نام در ایسمینار هستند. موضوعاتی مانند استراتژی بازاریابی، استراتژی محتوا، برندسازی، تولید محتوا، وبینار مارکتینگ و … موضوعاتی هستند که در دنیای امروز اهمیت زیادی دارند و به ویژه با دیجیتالی شدن زندگی و رونق کسب و کارهای آنلاین، اهمیت آنها بیش از پیش شده است. بنابراین نیاز به افزایش مهارت در زمینه این موضوعات در جامعه وجود دارد و همه به دنبال فرصتی برای یادگیری هستند. چه فرصتی بهتر از شرکت در یک کلاس آنلاین و بهره‌مندی از مزایای وبینار؟

۲-وبینارهای مالی و سرمایه گذاری

شرایط اقتصادی جامعه و نرخ تورمی که همه ما به نوعی با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، باعث شده تا افراد به فکر منابع مالی و درآمدی پایدارتر باشند و تلاش کنند دانش مالی خود را ارتقا دهند. در این شرایط وبینارها یا کلاس‌های آنلاین با موضوعات مالی و سرمایه گذاری طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند چرا که بسیاری از افراد به دنبال یادگیری در مورد این موضوعات هستند تا کیفیت زندگی خود را تغییر دهند. بنابراین اگر در این زمینه مهارت یا دانشی دارید می‌توانید با آموزش آن افراد زیادی را به خود جذب کنید و درآمد خوبی داشته باشید. البته ارائه محتوای ارزشمند، فراموش‌تان نشود!

۳-وبینارهای توسعه فردی

یادگیری مهارت هایی مانند مدیریت و برنامه‌ریزی زمان، اصول مذاکره، مهارت‌های تحصیلی و شغلی و … بر هر کسی واجب است. این مهارت ها به توسعه فردی شما کمک می‌کنند و با یادگیری آنها می‌توانید زندگی خود را متحول کنید. بسیاری از افراد به دنبال یادگیری این مهارت‌ها هستند تا جایگاه شغلی خود را ارتقا دهند، مدیر بهتری برای کسب و کارشان باشند و حتی نقش پدر و مادری را بهتر ایفا کنند و در نهایت انسان بهتری از خود بسازند. گزارش ایسمینار نشان می‌دهد که وبینارهای توسعه فردی جزو وبینارهایی بودند که بیشترین ثبت نام را داشته‌اند؛ پس اگر دانشی در این زمینه دارید، وقت را تلف نکنید و به فکر برگزاری وبینار باشید. ما از صفر تا صد برگزاری وبینار در کنار شما هستیم.

 

۴-وبینارهای استارتاپ و کارآفرینی

در بررسی‌ها مشخص شده است که وبینارهای با موضوع استارتاپ و کارآفرینی نیز جزو پرطرفدارترین وبینارها در ایسمینار بوده‌اند. بسیاری به دنبال راه‌اندازی کسب و کار خودشان هستند و ایده‌هایی دارند که می توانند از آنها کسب درآمد کنند. این وسوسه بارها به جان خیلی از افراد افتاده که به عنوان یک کارآفرین وارد میدان شوند، استارتاپی را به راه بیندازند و تحولاتی را در زمینه‌های مختلف ایجاد کنند. خب چه چیزی بهتر از راهنمایی افراد خبره که راهکارهایی برای عملی شدن این وسوسه دارند. برخی هم در این میان هستند که کسب و کارشان را دارند اما حس می‌کنند نیازمند ارتقای دانش‌شان هستند و به دنبال منبعی برای کسب اطلاعات می‌گردند. وبینارها می‌توانند نیاز این افراد را برطرف کنند و کمک خوبی برای شروع یا ادامه مسیرشان باشند. بنابراین اگر می‌توانید در این زمینه راهنمای خوبی باشید و مطالب مفیدی را آموزش دهید، وقت آن است که دست به کار شوید و کلاس آنلاین خود را برگزار کنید.

۵-وبینارهای پزشکی و سلامت

تغذیه نادرست، مشکلات اقتصادی و اجتماعی، سبک نادرست زندگی، عادات اشتباه و … همه و همه دلایلی هستند که باعث شده‌اند سلامت جامعه به خطر بیفتد و افراد دچار مشکلات روحی و جسمی شوند. در این شرایط، نیاز به آموزش برای به حداقل رساندن این مشکلات و آگاهی از مشکلاتی که در آینده ممکن است به وجود آید، به شدت حس می‌شود. نیاز به اطلاع‌رسانی در این زمینه باعث شده تا افراد از وبینارهای با موضوع پزشکی و سلامت، استقبال خوبی داشته باشند و آنها را دنبال کنند. اگر در زمینه پزشکی، مراقبت‌های پوست و مو، گیاهان دارویی، مباحث روانشناسی و … تخصص، دانش و مهارت دارید می‌توانید با برگزاری وبینار و ارائه محتوای خوب، خود را به دیگران بشناسانید و کسب درآمد کنید.

در ایسمینار کنار شما هستیم

در این مطلب به موضوعات پرطرفدار وبینار در سال ۹۹ پرداختیم تا به شما بگوییم کدام وبینارها با استقبال بیشتری مواجه شده و شرکت‌کننده بیشتری داشته اند. اگر در هر یک از موضوعات اشاره شده، مهارت یا دانشی دارید و دوست دارید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، کافیست نگاهی به سرویس‌های ایسمینار بیندازید و یا از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره ببرید. ما در کنار شما هستیم تا بهترین خاطره از برگزاری وبینار را در ذهن‌تان ثبت کنیم.