وبلاگ ایسمینار

سیستم همکاری در فروش

هر آنچه باید درباره سیستم همکاری در فروش ایسمینار بدانید!

سیستم همکاری در فروش ایسمینار یکی از خدماتی است که برای برگزارکنندگان وبینار در نظر گرفته شده و به آنها در تبلیغات و فروش بلیت وبینار کمک می‌کند. اما این سیستم چیست و دقیقا چه کاری انجام می‌دهد، هزینه استفاده از آن چه‌قدر است و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟ همه اینها سوالاتی هستند که قرار است در این مطلب به آنها پاسخ دهیم. همراه ما باشید تا سیستم همکاری در فروش ایسمینار را به طور کامل بشناسید.

سیستم همکاری در فروش ایسمینار چیست؟

همکاری در فروش نام خدمتی در ایسمینار است که برگزارکنندگان را در مسیر تبلیغات وبینارشان، همراهی می‌کند و موجب بیشتر دیده شدن وبینار یا کلاس آنلاین می‌شود.  این امر با تبلیغات در سایت ایسمینار و سایر سایت‌های ایرانی صورت می‌گیرد و همه تلاش ایسمینار در این سیستم بر این است که وبینار مورد نظر بیشتر و بیشتر دیده شود و فروش بیشتری صورت گیرد.

سیستم همکاری در فروش چگونه فعال می‌شود؟

برای فعالسازی سیستم همکاری در فروش ایسمینار و استفاده از خدمات آن دو راه وجود دارد:

  • شما می‌توانید به هنگام ایجاد وبینار و وارد کردن اطلاعات مربوط به آن، سوال‌هایی برای فعال کردن برخی قابلیت‌ها و خدمات از شما پرسیده می‌شود. کافیست در این مرحله، تیک این سیستم را بزنید و تمایل خود را برای استفاده از خدمات آن اعلام کنید.
  • پس از تعریف وبینار، در صورت تمایل برای استفاده از سیستم همکاری در فروش ایسمینار، با استفاده از پنل‌تان، برای تیم بازاریابی یا عملیات، تیکت بزنید و درخواست خود و کد وبینار مدنظرتان را برای فعالسازی این سیستم اعلام کنید. با مشاهده تیکت توسط کارشناسان ایسمینار، این قابلیت برای شما فعال می‌شود.

وبینارت رو در ایسمینار برگزارکن

ایجاد وبینار

همکاری در فروش ایسمینار

حالت های مختلف سیستم همکاری در فروش ایسمینار

سیستم همکاری در فروش ایسمینار، دو حالت دارد که در ادامه در مورد آنها توضیح می‌دهیم:

حالت دستی

در این حالت، تیم بازاریابی ایسمینار با در نظر گرفتن عواملی مانند موضوع و کاور وبینار، امتیاز برگزار کننده، سابقه مدرس، قیمت بلیت و … تبلیغاتی را برای وبینار در نظر می‌گیرد که از جمله آنها می‌توان به پست تلگرام، استوری اینستاگرام، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات نیتیو (Native Ads) یا تبلیغات همسان، تبلیغات بنری و … اشاره کرد. این تبلیغات به صورت کاملا هدفمند صورت می‌گیرد و همه چیز بر اساس مخاطبان وبینار منتخب، برنامه‌ریزی و طراحی می‌شود. این تبلیغات، دائمی نیستند و به صورت کاملا رندوم و در بازه‌های زمانی خاص به تشخیص تیم بازاریابی ایسمینار، انجام می‌شوند.

حالت اتوماتیک

این حالت، زمانی رخ می‌دهد که برگزارکننده به هنگام تعریف وبینار تیک مربوط به فعالسازی سیستم همکاری در فروش را بزند و یا برای درخواست این سرویس، در پنل مدیریت وبینار، به تیم بازاریابی یا عملیات، تیکت بزند. با انجام این کار، تبلیغات وبینار، به صورت اتوماتیک وارد برنامه همکاری در فروش ایسمینار می‌شود و در بازه‌های زمانی نامشخص از قبل و به صورت رندوم، تبلیغات برای آن صورت می‌گیرد.
در حالت اتوماتیک، وبینار از تبلیغات ریتارگتینگ نیتیو یا هدف‌گیری مجدد بهره‌مند می‌شود؛ در این نوع تبلیغات، تبلیغات مربوط به وبینار، در سایت‌های داخلی نمایش داده می‌شود تا بازدید صفحه وبینار بالاتر رود. تبلیغات رندوم در جایگاه‌های خاص سایت ایسمینار مانند بخش وبینارهای مرتبط، وبینارهای ویژه و … بخشی از خدمات این سیستم به شمار می‌رود.

هزینه فعالسازی سیستم همکاری در فروش چه قدر است؟

برای فعالسازی این سیستم نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. در انتها و در صورت فروش بلیت‌های وبینار، ۵۰ درصد از سهم فروش وبینار به ایسمینار تعلق خواهد یافت.

آیا راه دیگری برای افزایش بازدید وبینار وجود ندارد؟

سیستم همکاری در فروش ایسمینار تنها یکی از راه‌های افزایش بازدید و فروش وبینار است و روش‌های دیگری هم برای این کار وجود دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از بسته‌های بازدید و شتاب ایسمینار است که در پنل مدیریت وبینار و با مراجعه به بخش بسته‌های تبلیغاتی می‌توانید آن را خریداری و فعال کنید. بسته‌های متنوعی برای تبلیغات وبینار شما در نظر گرفته شده‌اند که بسته به نیاز و بودجه‌تان، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خودتان هم دست به کار شوید…

ایسمینار به عنوان اولین و تنها پلتفرم مدیریت و برگزاری وبینار، سرویس‌های متعددی را برای تبلیغات و افزایش فروش وبینارتان در نظر گرفته است اما فراموش نکنید که هیچ یک از اینها ضمانتی برای فروش بیشتر شما نیستند.

دست روی دست نگذارید و خودتان هم راه‌های مختلف تبلیغات را مورد بررسی قرار دهید. از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید، به دوستان و اطرافیان‌تان اطلاع دهید و از کسانی که در زمینه بازارایابی و تبلیغات می‌شناسید کمک بگیرید. فراموش نکنید که هر چه بازدید از صفحه وبینار شما بالاتر رود، شانس بیشتری برای فروش بلیت وبینارتان پیدا می‌کنید.

 

دریافت مشاوره رایگان برگزاری وبینار از طریق لینک زیر

مشاوره رایگان

 

ما هم در ایسمینار در کنار شما هستیم تا تجربه شیرینی از برگزاری وبینار و کسب درآمد از طریق آن داشته باشید.