وبلاگ ایسمینار

راه های کسب درآمد آنلاین

نگاهی به روش‌های کسب درآمد آنلاین! زودتر دست‌به‌کار شوید

روش‌های کسب درآمد آنلاین

شاید تا همین چند سال پیش هم برای بسیاری از مردم، کسب درآمد بدون حضور در یک دفتر کاری غیرممکن به نظر می‌رسید و بسیاری در برابر پذیرش این موضوع مقاومت می‌کردند اما در دنیای امروز کسب درآمد آنلاین بدون حضور در یک دفتر فیزیکی، اصلا امری غیرعادی نیست و افراد زیادی به کسب درآمد آنلاین روی آورده‌اند. در این روش، دفتر کار شما، لپ تاپ شماست و امکانات لازم برای راه‌اندازی آن، دسترسی به اینترنت است. شما می‌توانید این دفتر را در هر جایی برپا کنید و برای همیشه محدودیت جغرافیایی را به فراموشی بسپارید. در این مطلب می‌خواهیم اشاره‌ای به روش های کسب درآمد آنلاین داشته باشیم و راهنمایی‌هایی را دراین زمینه به شما ارائه دهیم. این شما و این هم تعدادی از روش های کسب درآمد آنلاین…

فروش آنلاین محصولات

داشتن یک فروشگاه و فروش محصولات مختلف، یکی از کارهایی است که از دیرباز طرفدار داشته و این روزها هم برای بسیاری کاری با درآمد خوب محسوب می‌شود. اگر توانایی داشتن یک فروشگاه به صورت فیزیکی را ندارید و با محدودیت‌هایی در این زمینه مواجه هستید، چاره کارتان داشتن یک فروشگاه اینترنتی است. اگر تولید کننده هستید یا به تولیدکنندگان دسترسی دارید و یا اینکه دارای توانایی واردات اجناس مختلف هستید، به سراغ یک طراح سایت بروید و همین حالا فروشگاه‌تان را راه‌اندازی کنید. از جمله محصولاتی که می‌توانید به فروش برسانید می‌توان به صنایع دستی، خوراکی، لباس، روسری و … اشاره کرد. همچنین می‌توانید به سراغ محصولات دیجیتالی و قابل دانلود مانند ویدیوهای آموزشی، فابل‌های صوتی آموزشی، فایل‌های متنی، کتاب الکترونیک و … بروید.

ارائه خدمات آنلاین

به جز فروش محصولات، این روزها بسیاری از خدمات هم به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری قابل انجام است که با راه‌اندازی سایت و ارائه آنها می‌توانید درآمد خوبی به دست آورید. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید محتوا: محتوا جزیی مهم از برنامه بازاریابی هز کسب و کاری محسوب می‌شود و این مثل معروف که محتوا، پادشاه است، این روزها به وفور به گوش می‌خورد. حالا اگر اصول تولید محتوا را یاد بگیرید می‌توانید کاری آنلاین داشته باشید و به صورت فریلنسری کار کنید. اگر تمایل به این کار دارید، عاشق نوشتن هستید و می‌توانید به خوبی اصول نگارشی را به کار ببرید، در یک دوره آموزشی شرکت کنید و چگونگی تولید محتوا را بیاموزید تا درآمدی را برای خود دست و پا کنید.

طراحی سایت: بسیاری از کسب و کارها و حتی افراد به دنبال داشتن سایت هستند و می‌خواهند وبسایت ویژه خودشان را داشته باشند. اگر به اصول طراحی سایت آشنا هستید می‌توانید مشتریان زیادی را پیدا کنید و پروژه‌های آنها را به صورت دورکاری و فریلنسری انجام دهید.اگر هم هنوز دست‌به‌کار نشدید وبینارهای آموزشی این حوزه می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند.

مشاوره: اگر تخصص روانشناسی دارید و یا در امور تحصیلی خبره‌اید و حتی اگر وکیل هستید و می‌توانید به افراد در به دست آوردن حق‌شان کمک کنید، خدمات مشاوره آنلاین ارائه دهید و در ازای آن هزینه دریافت کنید. با این کار دسترسی به خدمات مشاوره را برای افراد آسان کرده‌اید و هم اینکه خودتان بدون خروج از خانه و دردسرهای رفت و آمد درآمد به دست می‌آورید.

کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

 

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی در دسترس و با میلیون‌ها کاربر است که فضای خوبی را برای کسب درآمد در احتیارتان می‌گذارد. در این شبکه اجتماعی می‌توانید از راه‌های مختلفی کسب درآمد کنید که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم:

فروش مستقیم محصولات و خدمات: اگر نمی‌توانید سایت خودتان را راه‌اندازی کنید، اینستاگرام به صورت کاملا رایگان در دسترس شماست. در این شبکه اجتماعی میلیون‌ها مخاطب دارید و می‌توانید تعداد قابل توجهی از آنها را به مشتری خود تبدیل کنید. می‌توانید کالاهایی مانند ظروف دستساز، زیورآلات، خوراکی ها به ویژه خوراکی‌های خانگی و … را در صفحه‌تان بفروشید یا خدماتی مانند آموزش، مشاوره و … ارائه دهید.

تبلیغات: محتوای خوب تولید کنید و تعداد فالوورهای‌تان را افزایش دهید. با داشتن تعداد زیادی مخاطب می‌توانید به یک رسانه تبلیغاتی تبدیل شوید و با همکاری با برندهای شناخته شده و حتی تازه‌کاران، درآمد خوبی به دست آورید. فقط یادتان باشد در تبلیغات زیاده‌روی نکنید که نتیجه خوبی به دنبال نخواهد داشت و تعداد زیادی از فالووهای‌تان را نیز از دست می‌دهید.

فروش غیر مستقیم و همکاری در فروش: با داشتن صفحه فعال و پرمخاطب می‌توانید برای برندهای مختلف، فروش انجام دهید و هزینه‌ای را به عنوان حق همکاری در فروش یا پورسانت دریافت کنید. برخی از فروشگاه‌های آنلاین مشهور نیز این امکان را به شما می‌دهند و با گذاشتن لینک خرید می‌توانید بابت فروش، پورسانت در یافت کنید.

مدیریت صفحات: یکی از کارهایی که در شبکه اجتماعی پول خوبی برایش پرداخت می‌شود، ادمین شدن و به عهده گرفتن اداره صفحه است. به این ترتیب که شما نام کاربری و رمز عبور یک صفحه را دریافت می‌کنید و باید مدیریت محتوای آن را برعهده بگیرید، پاسخگوی کامنت‌ها باشید، به پیام‌ها جواب دهید و به طور کلی هر آنچه مربوط به صفحه می شود را انجام دهید.

اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید، وبینارهای بازاریابی شبکه‌ای اجتماعی را از دست ندهید.

تولید و فروش محتوای آموزشی

اگر توانایی تدریس و اجرای خوب جلوی دوربین را دارید، فیلم آموزشی از مهارت و دانش‌تان تهیه کنید و آن را به فروش برسانید. آنچه نیاز دارید یک فضای خوب و یک دوربین و حتی دوربین گوشی موبایل است. یک استراتژی آموزشی برای خودتان بچینید و ویدیوی آموزشی را ضبط کنید و آن را از طریق سایت‌های مختلف به فروش برسانید. برای فروش می توانید بر روی صفحات شبکه های اجتماعی هم حساب کنید. می‌توانید جزوه‌های آموزشی تهیه کنید و یا مطالب آموزشی را به صورت فایل‌های صوتی درآورید و آنها را به فروش برسانید.

برگزاری وبینار

اگر دانش، مهارت، هنر یا تجربه‌ای دارید که می‌توانید آن را به دیگران آموزش دهید به فکر کسب درآمد از برگزاری وبینار باشید. وبینارها در واقع همان کلاس‌های آنلاین هستند که فرصت آموزش بدون محدودیت جغرافیایی را در اختیارتان می‌گذارند. در وبینار با جمعی از مخاطبان رو به رو هستید که می‌توانید هر آچه می‌دانید را در اختیارشان بگذارید و کسب درآمد کنید. برای کسب درآمد از وبینار هم می‌توانید روی پول فروش بلیت های وبینار حساب کنید و هم از فروش ویدیوی وبینار، درآمد به دست آورید. برگزاری وبینار را می‌توان یک روش نوین برای کسب درآمد آنلاین دانست که به راحتی در دسترس‌تان قرار دارد و مخاطبان زیادی هم پیدا کرده است. وبینار یک فضای تعاملی را در اختیار مدرس و شرکت کننده قرار می‌دهد و این امکان را به وجود می‌آورد که افراد به راحتی سوال بپرسند، به سوالات پاسخ دهند و هر گونه پیشنهاد یا انتقادی را مطرح کنند. هم مدرس و هم شرکت‌کننده به راحتی و در حالی که در خانه نشسته‌اند ،می‌توانند بدون دغدغه رفت و آمد و گیر کردن در ترافیک و یا استرس بیماری کرونا، در فضایی آموزشی قرار می‌گیرند و از حضور یکدیگر به صورت مجازی بهره‌مند می‌شوند.دبرای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری وبینار، کافیست به این صفحه مراجعه کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره ببرید..

همین حالا دست به کار شوید

کسب درآمد آنلاین یکی از روش‌های درآمدزایی است که مزایای فراوانی برای‌تان دارد. شما در این روش‌ها بدون نیاز به دفتر کار و رفت و آمد در شهر می‌توانید کار کنید، در آمد به دست آورید و تجربه‌های تازه‌ای برای خودتان رقم بزنید. پس معطل نکنید و همین حالا برای کسب درآمد آنلاین برنامه بریزید.