وبلاگ ایسمینار

رویداد پنج سالگی ایسمینار

۵ سال در کنار هم برای یک تغییر بزرگ (گزارش رویداد ۵ سالگی ایسمینار)

۵ سال پیش در بیست و یکمین روز مهرماه سال ۱۳۹۲ ایسمینار، اولین وبینار خود را برگزار کرد و امسال در چنین روزی رویداد ۵ سالگی ایسمینار با حضور بنیانگذاران، مدیران کسب وکار، اعضای تیم های استارتاپی و تعدادی از همراهان همیشگی ایسمینار با اجرا و هدایت گری آرش سروری برگزار شد.

مانوئل اوهانجانیانس، بنیانگذار و مدیر عامل ایسمینار، ضمن قدردانی از مهمانان و اعضای تیم خود، در صحبت هایش اشاره کرد که ایسمینار ۱+۴ ساله شده است. مانوئل معتقد است که ایسمینار یک دوره چهار ساله اولیه را طی کرده و در یک سال گذشته به بلوغ رسیده است.

او در صحبت های خود به روند شکل گیری ایسمینار و  چالش هایی که در سال های گذشته پیش روی او و اعضای تیمش بود اشاره کرد. در ادامه ضمن اشاره به جهت گیری سیستم های آموزشی جهان به سمت آموزش‌‎های کوتاه مدت و همه جا در دسترس (مبتنی بر موبایل)، به توضیح درباره‌ی قابلیت‌های منحصر به فرد وبینار در این تغییر پارادایم جهانی پرداخت.

سخنرانی مانوئل اوهانجانیانس در مورد ایسمینار

مانوئل اوهانجانیانس در پایان از پلتفرم دو سویه B2B2C ایسمینار رونمایی کرد. در پلتفرم جدید، ایسمینار دیگر صرفا برگزارکننده وبینار نخواهد بود و پلتفرم مدیریت و برگزاری وبینار در اختیار برگزار کنندگان دیگر نیز قرار می گیرد.

در بخش دوم رویداد، مارینا اوهانجانیانس، مدیر بازاریابی ایسمینار، در مورد بازاریابی رویدادی و اهمیت آن در دیدگاه بازاریابان فعال در ایران و جهان صحبت کرد. او در ادامه با ذکر نمونه های موفق بازاریابی رویدادی که توسط ایسمینار برای برخی از مجموعه ها همچون: مبین نت، کنفرانس بین المللی ارزیابان مدیریت و مسابقه میکروفون انجام شده است، از خدمت جدید ایسمینار تحت عنوان بازاریابی رویدادی با استفاده از وبینار رونمایی کرد.

اگر می خواهید در مورد خدمت جدید ایسمینار اطلاعات بیشتری کسب کنید، با ما تماس بگیرید.

ارائه بازاریابی رویدادی با وبینار

در بخش سوم، دکتر بهنام انبارلویی، مدیر اجرایی مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر، ضمن تبریک تولد ۵ سالگی ایسمینار، برای همه‌ی استارتاپ های فعال در این مرکز آرزوی موفقیت کرد و در سخنرانی خود به معرفی مرکز و اهداف تعاملات سامسونگ و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ایجاد یک فضای پویای کارآفرینی در حوزه های آموزش، انرژی و محیط زیست، حمل و نقل و پزشکی پرداخت.

در پایان رویداد، کاوه یزدی فرد، مدیر دفتر نوآوری شهری تهران هوشمند و مدیر سابق عملیات آواتک، در سخنرانی خود به تفاوت های آموزش در دنیای امروز و فردا پرداخت. او همچنین به اهمیت آموزش‌های شخصی شده در برابر آموزش‌ های سنتی که همه باید یک محتوای یکسان را می آموختند اشاره و وبینار را به عنوان یک ابزار مناسب در راستای آموزش‌های شخصی شده معرفی کرد.

ارائه آینده استارتاپها توسط کاوه یزدی فرد

بله این رویداد همچون جشن های تولد دیگر کیک هم داشت، مگر تولد بدون کیک هم می شود  🙂

همچنین ویدئوهایی توسط برخی از چهره های شاخص حوزه کارآفرینی و استارتاپی کشور، همکاران و مشتریان به مناسبت ۵ سالگی ایسمینار ضبط و ارسال شده بودند که در رویداد پخش شدند. در ادامه می توانید ویدئوهای کامل را مشاهده نمایید:

[aparat id=”UjnQr” width=”۷۰۰″]

برخی از مهمانان رویداد ۵ سالگی ایسمینار

وحید حجه فروش (دبیر سرویس استارت‌آپ‌ها روزنامه فناوران و دبیر توان تک)، علیرضا درخشانی (مدیر استودیو آگور)، وحید رجب لو (بنیانگذار توانیتو)، امیر حسین ناطقی (هم بنیانگذار و مدیر عامل بازی کوئیزآف کینگز)، محمد علی ساعتچی (هم‌بنیان‌گذار و مدیر عملیات کوئیزآف کینگز)، کتایون سپهری (مدیر شتابدهنده منش)، امین پیله چی (مدیر فروش ام اس آی ایران)، میلاد نوری (مدیر شرکت توکان تک و بنیان‌گذار اپلیکیشن پونز)، سهیل عباسی (مدیر شتابدهنده تک)، میلاد قاسم زاده (مدیر ابر آروان)، رسول قربانی (سردبیر و هم بنیانگذار سایت تحلیلی خبری راه پرداخت)، محمد گروه ای (مدیر ارتباطات شتابدهنده اکسل)، امیرحسین محمدی (مدیر توسعه کسب و کار هلدینگ سرمایه گذاری آسان پرداخت)، علی صدرالدینی (مدیر روابط عمومی کلیک)، محمد واعظی نژاد (بنیانگذار مهمانو)، آرتین هوسپیان (مدیر پروژه میل آلمان)، محمود محمدی (مدیر سابق مرکز نوآوری طرفه نگار)، ایمان صفایی (مدیر عامل آریا تن) و تعداد دیگری از عزیزان.

حضور فعالین اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینی در رویداد ایسمینار

گزارش ویدئویی

در ادامه می توانید گزارش ویدئویی رویداد را مشاهده نمایید:

[aparat id=”FK0Qb” width=”۷۰۰″]

آلبوم تصاویر رویداد

خوشحالیم که توانستیم بیش از ۴ سال فعالیت کنیم و با برگزاری وبینار در حوزه های مختلف نقش اندکی را در بهبود سطح دانش و توانمندی افراد جامعه داشته باشیم. از عزیزانی که در سالهای گذشته کنار ما بودند و به ما اعتماد کردند سپاسگزاریم ❤️❤️