وبلاگ ایسمینار

گزارش سالیانه ایسمینار

گزارش سال ۹۹ ایسمینار منتشر شد؛ نگاهی به بازار وبینار

همیشه نکته‌ها و حقایق جالبی در آمارها وجود دارن؛ ما هم برای کشف حقایق جالب ایسمیناری، گزارش سالیانه ایسمینار رو تنظیم کردیم تا ببینیم چه پدیده‌ها، نکات و آمارهای شگفت‌انگیزی رو از بازار وبینار کشف می‌کنیم. نتیجه خیلی فراتر از حد انتظارمون جالب بود. در گزارش سال ۹۹ ایسمینار کلی اطلاعات عجیب و متحیر کننده هست و این موارد تنها بخشی از این اطلاعات هستن:

از این سر دنیا تا اون سر دنیا

ایسمینار همیشه تو فکر تحقق آموزش بدون مرز بوده و آمارها نشون می‌دن که کاربران ما نه تنها از اقصی نقاط ایران که از اقصی نقاط جهان هستن اما تهران، البرز، زنجان، سمنان، قزوین، قم و مرکزی شلوغ‌ترین استان‌ها از نظر تعداد ایسمیناری‌ها هستن. ۲۴.۸۶ درصد کاربرای ما از این استان‌ها بودن. بهتره اینجا از خارج از ایران غافل نشیم! کشورهای کانادا و ایالات متحده آمریکا هم در صدر فهرست ایسمیناری‌ترین کشورها بودن.

 

طلوع و غروب وبیناری!

آموزش بدون مرز تو ایسمینار، ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته در دسترس شماست اما یه روزایی ایسمینار شلوغ‌تر از روزای دیگه‌س و بعضی ساعت‌ها هم طلایی‌تر از بقیه‌ن!
سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها هر کدوم میزبان ۱۷ درصد وبینارها بودن و شلوغ‌ترین روزهای ایسمیناری هستن.
۲۱ درصد وبینارها ساعت ۶ بعدازظهر شروع شدن و می‌تونیم به این ساعت بگیم ساعت طلایی ایسمیناری!

بهترین ساعت وبینارپدیده جالب ۹۹

ارتباط جالب توجه بین بازار مالی و وبینارهای با موضوع بازار مالی پدیده‌ای بود که نمی‌شد از خیرش گذشت و شد پدیده جالب ۹۹ در ایسمینار. هر جا که شاخص بورس بالا رفت، وبینارهای با موضوع بازارهای مالی به محبوبیت بیشتری رسیدن. وبینارهای ارز دیجیتال هم با نوسانات این بازار اوج می‌گرفتن و یا از مد می‌افتادن! البته اینم بگیم که وبینارهای با موضوع بیت کوین و رمزارزها دچار افت شدیدی نشدن و همیشه حسابی رو بورس بودن…

 

وبینار بر ثانیه

ما با مقایسه تعداد وبینارهای فعال شده هر دسته بندی در سال ۹۹ با سال ۹۸ به نکته‌های جالبی رسیدیم و فهمیدیم کدوم موضوعات بیشترین رشد رو داشتن و در واقع محبوب‌تر بودن.
وبینارهای روانشناسی با ۲۱۰۰ درصد رشد در صدر فهرست قرار گرفتن و وبینارهای مالی و سرمایه‌گذاری هم با ۱۸۰۰ درصد رشد جایگاه دوم رو به خودشون اختصاص دادن.

وبینار آنلاینهنوز کلی از این حقایق جالب مونده…

چیزایی که تا الان گفتیم یه بخش خیلی کوچولو از همه آمارهاییه که در گزارش سالیانه ایسمینار بهش پرداختیم. خوندن این گزارش جواب خیلی از سوالاتت رو می‌ده. مثلا می‌فهمی چه موضوعی رو انتخاب کنی و تو چه روزی وبینار برگزار کنی و وبینارت چند ساعت باشه تا بتونی مخاطب‌های زیادی رو جذب کنی.
وقت رو تلف نکن! همین الان این گزارش از بازار وبینار رو بخون.

 

دانلود رایگان گزارش