وبلاگ ایسمینار

رتبه الکسا

چک لیست کاهش رتبه الکسا ایران + ۵ دروغ مهلک

این روزها تمام سایت‌ها به دنبال روش‌هایی برای کاهش رتبه الکسا ایران هستند. بدین ترتیب شانس بیشتر دیده شدن از طرف مخاطب و افزایش اعتماد آن‌ها به سایت مورد نظر را بالا می‌برند. بهبود رتبه در الکسا از جمله مواردی است که برای بقای سایت و موفقیت آن ضروری است. راه‌های کاهش رتبه الکسا بسیارند که با استفاده از آن‌ها کیفیت سایت نیز بالا می‌رود. با استفاده از این ترفندها کاهش رتبه الکسا رایگان خواهد بود و خودتان می‌توانید آن‌ها را اجرا کنید. در مقابل شرکت‌هایی هستند که در قبال دریافت هزینه‌هایی اقدام به پایین آوردن رنک الکسا می‌کنند.

چک ‌لیست کاهش رتبه الکسا ایران

راه های کاهش رتبه الکسا کم شمار نمی باشد و می توانید با بکارگیری راه های زیر کاهش رتبه الکسا رنک ایرانی را به سرعت در سایت خود مشاهده نمایید. که کیفیت سایت شما را نیز بالا می‌برد. در زیر به چک ‌لیست بهبود رتبه در الکسا توجه کنید.

همه‌چیز در محتوا برای کاهش رنک الکسا خلاصه می‌شود

محتوای جذاب و منحصر به فرد تولید کنید یکی از راه های کاهش رتبه الکسا محتوا می باشد . این کار محدود به یک روز و زمان خاصی نیست. محتوای به روز در پایین آوردن رنک الکسا بخصوص در ابتدای راه اندازی استارت آپ ها به شما کمک می‌کند. این محتوا با جذب مخاطبان بیشتر محبوبیت سایت شما را افزایش می‌دهد. محتوایی که مخاطب را جذب نکند، نتوانسته مخاطبان وفاداری را برایتان به همراه داشته باشد. هنگامی که خوانندگان منابع با ارزش و آموزنده‌ای را می‌یابند، آن سایت را به خاطر می‌سپارند و در بین شبکه‌های خود به اشتراک می‌گذارند و بازدیدکنندگان جدیدی را معرفی می‌کنند که به طور بالقوه به مشتری تبدیل می‌شوند.

همچنین بخوانید :  نوشتن بیزینس پلن استارتاپ در ۱۰ قدم!

علاوه بر آن کاهش رتبه الکسا رنک ایرانی توسط محتوای با کیفیت به این ترتیب است که محتوای شما از موتورهای جستجوگری مانند گوگل پاداش می‌گیرد. دلیل آن هم این است که شما راه‌حلی برای دستیابی سریع‌تر به جواب‌های بهتر کاربر نهایی خود اقدام کرده‌اید.

محتوای منحصر به فرد و جذاب نه تنها در افزایش مخاطبان شما تأثیر دارد بلکه در کاهش رتبه الکسا ایران سایت‌تان نیز تأثیر بسزایی دارد.

لینک سازی، شگردی ماهرانه برای کاهش رنک الکسا

برای کاهش رتبه الکسا رایگان می‌توانید از لینک سازی خارجی و داخلی استفاده کنید. هر چه لینک‌ها بیشتر باشند، موتورهای جستجو راحت‌تر می‌توانند رتبه شما را افزایش دهند. علاوه بر آن کیفیت و اعتماد به سایت شما نیز با این کار افزایش می‌یابد. از جمله راه‌های کاهش رتبه الکسا با لینک سازی نیاز به تولید محتوای جذاب و منحصر به فردی دارد؛ زیرا اگر قرار نیست کاربران را مجذوب ‌سایت خود کنید چرا باید آن‌ها را به سایت خود هدایت کنید.

چک لیست کاهش رتبه الکسا

هر دو لینک ورودی و داخلی به موتورهای جستجوگر کمک می‌کنند تا محتوای سایت شما را درک کنند و تعیین کنند که چقدر برای بازدیدکنندگان ارزش دارد. البته باید توجه داشته باشید که پیوند بیش از حد می‌تواند اعتبار یا خوانایی سایت شما را کاهش دهد و ممکن است توسط موتورهای جستجو نیز جریمه شوید.

کلمات کلیدی را هوشمندانه انتخاب کن!

برای کاهش رتبه الکسا ایران کلمات کلیدی را پیدا کنید که برای رقبای شما ترافیک ایجاد می‌کند. با انجام کمی تحقیق درباره کلمه کلیدی می‌توانید درک کنید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند. به نوعی، کلمات کلیدی مناسب در بهبود رتبه در الکسا را می‌توان از زبان مشتریان و خواسته‌های آن‌ها نیز به دست آورد.

استراتژی بازاریابی رقبای خود را بشناسید

از جمله راه‌های کاهش رتبه الکسا این است که بدانید رقبای شما از عواملی در جذب کاربران استفاده می‌کنند. دلایل مختلفی برای تحلیل اهمیت رقابت شما وجود دارد، اما به طور خلاصه آنالیز رقابت می‌تواند تحلیل سایت شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد. درک واضح‌تری از معیارهای مهم جذب کاربر و مشتری، استراتژی‌هایی مناسب، پیش‌بینی روند رشد صنعت را در اختیارتان قرار می‌دهد. همه این اطلاعات به تدوین استراتژی کلی شما کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد در مورد کسب و کار خود با دانش بیشتری تصمیم‌گیری کنید که تأثیر مثبتی بر موقعیت شما در بازار خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید :  اینفوگرافیک (Infographic) چیست؟ ۵ قدم تا بهترین اینفوگرافی

پایین آوردن رنک الکسا با سئو حرفه‌ای

بهترین شیوه SEO را در وب‌سایت خود اجرا کنید. سئو یک استراتژی بسیار مهم است که سزاوار مقدار قابل‌توجهی از وقت و توجه شما است؛ اما سئو فقط مربوط به بهبود ارتقاء و دید وب‌سایت شما نیست. این کار همچنین به بهبود کارایی سایت شما برای مشتریانی است که از آن استفاده می‌کنند تا با برند شما ارتباط برقرار کنند. بدون داشتن یک تجربه کاربری خوب، امید زیادی برای نگهداری کاربران خود نخواهید داشت.

دلایل افزایش رتبه الکسا
دلایل افزایش رتبه الکسا

منابع بی‌شماری برای یادگیری سئو وجود دارد، اما الکسا یک بسته بازاریابی را ارائه می‌دهد که شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقابتی، ابزار تجزیه و تحلیل وب به عنوان بخشی از برنامه کاهش رتبه الکسا در ایران است. حتماً سری به سایت الکسا برای دریافت marketing stack سئو بزنید. این پکیج شامل دستورالعمل خاص در مورد چگونگی بهبود رتبه‌بندی موتورهای جستجو، قابلیت استفاده، عملکرد صفحه، پیوند سازی و موارد دیگر است.

با استفاده از روش‌های بهینه‌سازی سئو می‌تواند به کاهش رتبه الکسا ایران، سایت خود کمک کنید.

از Alexa Toolbar برای بهبود رتبه در الکسا استفاده کنید

برای کاهش رتبه الکسا ایران می‌توانید از امکانات الکسا تولبار استفاده کنید. وقتی این تولبار را در سایت خود نصب می‌کنید، به الکسا برای تعیین میزان ترافیک سایت خود کمک کرده‌اید. می‌توانید از کاربران خود نیز بخواهید که به شما در پایین آوردن رنک الکسا کمک کنند و این تولبار را نصب کنند. در بسیاری از سایت ها دیده شده است که با نصب این تولبار از افزایش رتبه الکسا آنها کاسته شده است و آمارهای مناسبی ایجاد شده است.

بهبود رتبه الکسا

جذب کاربر بیشتر از شبکه‌های اجتماعی

می‌خواهید کاهش رتبه الکسا ایران وب‌سایت خود را تجربه کنید؛ پس از شبکه‌های اجتماعی کاربران را به سایت خود دعوت کنید. با داشتن کانال واتساپ و تلگرام می‌توانید کاربران را با معرفی لینک‌های مستقیم به سایت خود دعوت کنید و به کمک آن رتبه الکسا در ایران و جهانی را بهبود دهید.

تغییرات سایت، اعلان‌ها و اطلاعیه‌ها را می‌توانید در قالب پست و استوری از طریق اینستاگرام به اطلاع کاربران برسانید. لینک سایت خود را در بیوی اینستاگرام بگذارید و در فرصت‌های مناسب لینک‌هایی را در پست‌ها برای مراجعه به سایت قرار دهید. این کار باعث کاهش رتبه الکسا رایگان و بدون هزینه می‌شود که خودتان هم می‌توانید آن را اجرا کنید.

مخاطبان را ترغیب به بازدید از سایت کنید

به جهت بهبود رتبه در الکسا می‌توانید از ترفندهای مختلف برای بازدید بیشتر سایت خود استفاده کنید. این می‌تواند شامل مشتریان و کاربران فعلی سایت نیز باشد. از جمله راه‌های کاهش رتبه الکسا از این طریق می‌توان به ایمیل مارکتینگ اشاره کرد. با ارسال ایمیل به کاربران خود می‌توانید آن‌ها را در جریان اتفاقات جدید ترغیب کرده و بازدید سایت شما هم افزایش پیدا کند.

همچنین بخوانید :  آموزش disc: تست + چک لیست رایگان رفتارشناسی با مدل DISC

تبلیغات کلیکی در سایت‌های دیگر نیز در این دسته جای می‌گیرد. از آنجا که شما به ازای هر کلیکی که توسط کاربران از آن سایت به سایت شما می‌شود پول می‌پردازید، روش مقرون به صرفه‌ای برای کاهش رتبه الکسا ایران خواهد بود.

۵ دروغ مهلک برای بهبود رتبه الکسا

برخی از شرکت‌ها و افراد سودجو در تبلیغات خود برای کاهش رتبه الکسا در ایران مواردی را ذکر می‌کنند که جز دردسر و دروغ ثمره‌ای برایتان نخواهد داشت.

  1. اگر سایت معتبری دارید که مجوز ای نماد را دریافت کرده است، حتماً می‌دانید که استفاده از پاپ آپ و کلیک دزدی، قانونی نیست. شما مجاز به افزایش بازدید سایت خود به این روش نیستید و دردسرهایی را برایتان به همراه خواهد داشت.
  2. چیزی به اسم بک لینک تائید شده گوگل وجود ندارد.
  3. خرید بک لینک از گوگل برای افزایش سئو سایت کار آسانی نیست. اگر فکر می‌کنید که با صرف خرید بک لینک می‌توانید رتبه سئو سایت خود و در نتیجه بهبود رتبه در الکسا را شاهد باشید، اشتباه می‌کنید.
  4. پایین آوردن رنک الکسا به یک دوره اقدامات خاص منتهی نمی‌شود و شما باید دائم آن را مورد بررسی و بهبود قرار دهید. در واقع نگه‌داشتن رتبه الکسا و کاهش آن نیاز به اقدامات مداوم و مستمر دارد.
  5. نرم‌افزاری برای بهبود سایت و سئو شما وجود ندارد. با استفاده از نرم‌افزارهای مختلفی می‌توانید کاهش رتبه الکسا ایران را انجام دهید اما یک نرم‌افزار که مخصوص این کار باشد، هنوز وجود خارجی ندارد.

حرف آخر

برای کاهش رتبه الکسا رایگان راه‌های زیادی وجود دارد که خودتان به عنوان تیم فنی و پشتیبانی از سایت می‌توانید آن‌ها را اجرا کنید. کاهش رتبه الکسا ایران این روزها برای بسیاری از کاربران و مشتریانی که قصد خرید یا حتی تبلیغ در سایت شما را دارند، حائز اهمیت است. با استفاده از این راهکارها و تکنیک هک رشد می‌توانید به بهبود رتبه در الکسا برای وب‌سایت خود کمک کنید.

برخی از سوالات رایج

لینک سازی خارجی و داخلی
تحقیق درباره کلمه کلیدی
استراتژی بازاریابی رقبای خود را بشناسید
و...

برای کاهش رتبه الکسا ایران می‌توانید از امکانات الکسا تولبار استفاده کنید. وقتی این تولبار را در سایت خود نصب می‌کنید، به الکسا برای تعیین میزان ترافیک سایت خود کمک کرده‌اید.