وبلاگ ایسمینار

بهترین هشتگ آماده اینستاگرام

۳۰۰ هشتگ آماده اینستاگرام: بهترین هشتگ های فارسی اینستاگرام |‌ هشتگ آماده

آنچه در این مطلب خواهید خواند

بهترین هشتگ آماده اینستاگرام (هشتگ های پربازدید ایرانی)

هشتگ های اینستاگرام هنوز هم یک راه موثر برای جلب توجه چشمان بیشتر و در نتیجه داشتن تعامل بالاتری در پست های شما در سال ۲۰۲۰ است. در واقع یک پست دارای هشتگ به طور میانگین ۱۲.۵ درصد تعامل بیشتری را نسبت به پست بدون هشتگ دارد. بنابراین ایجاد یک استراتژی هشتگ برای رشد صفحه شما بسیار ارزشمند است. در این مقاله ما در مورد انواع هشتگ های پر بازدید ایران و بهترین هشتگ های اماده فارسی مورد استفاده توسط ایرانیان در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. اما در ابتدا بیایید ببینیم که چرا هشتگ ها در اینستاگرام انقدر مهم هستند؟

چرا هشتگ ها در اینستاگرام اهمیت دارند؟

اینستاگرام از زمان عرضه رسمی خود در سال ۲۰۱۰ دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. اما در طی تمامی این تحولات، یک چیز همیشه ثابت مانده است: اهمیت هشتگ ها این که بدانید کارایی هشتگ چیست؟  از این رو شما را دعوت به مطالعه مقاله هشتگ چیست؟ میکنیم .

استفاده از هشتگ های مرتبط و هدفگیری شده برای پست ها و استوری های شما هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای دسترسی به مخاطبان جدید در اینستاگرام است و در نتیجه این اتفاقات می توان انتظار افزایش تعامل، دنبال کنندگان و مشتری های بیشتر برای بیزینس شما را داشت.

درست مانند توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی، هشتگ های اینستاگرام کار خود را به صورت سازمان دهی و دسته بندی محتواهای ویدیویی و عکس ها انجام می دهند. اگر شما اکانت پابلیکی در اینستاگرام داشته باشید و یک هشتگ در پست خود قرار دهید، این پست در صفحه مخصوص به هشتگ قرار داده شده برای تمامی کاربران اینستاگرام قابل مشاهده خواهد بود.

بسته ویژه تولید محتوا و بازاریابی در اینستاگرام

 

اهمیت هشتگ ها در اینستاگرام
هشتگ های پربازدید ایرانی

از آن جایی که از هشتگ ها برای کشف محتوا استفاده می شود، هشتگ های درست می توانند شما را در مقابل مخاطبان هدف قرار دهند، حتی اگر آنها قبل از این موضوع با شما ارتباط پیدا نکرده باشند. به عنوان مثال، یک بلاگر غذا ممکن است یک پست با عکس ظرفی از میوه ها بگذارد و از هشتگ هایی مانند #میوه ، #خوشمزه و یا #گیاهخواری هنگام آپلود آن در اینستاگرام استفاده کند. با استفاده از این سه هشتگ، این عکس دسته بندی می شود تا دیگر افراد علاقه مند به گیاهخواری یا میوه ها بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. این نکته را باید بیاد داشته باشید بسیاری از افراد که به خرید پیج اینستاگرام روی می آورند بعلت استراتژی اشتباه در هشتگ گذاری از رشد و افزایش کاربران پیج خود عقب می مانند.

همچنین بخوانید :  پادکست چیست؟ ۷ قدم تا ساخت و کسب درآمد از پادکست

در مورد این موضوع چند نکته وجود دارد که همیشه باید در ذهن داشته باشید:

  • زمانی که افرادی که صفحه Private دارند از هشتگ های فارسی پربازدید اینستاگرام استفاده می کنند، پست آن ها در صفحه مخصوص به هشتگ مورد نظر نمایش داده نمی شود.
  • از اعداد در هشتگ ها می توان استفاده کرد اما فاصله و کرکترهای مخصوص مانند %،$،& و … جواب نمی دهند.
  • شما تنها می توانید به پست های خودتان هشتگ پربازدید ایرانی اضافه کنید. نمی توانید بر روی عکس ها و ویدیوهای دیگران هشتگ بگذارید.
  • شما می توانید تا ۳۰ هشتگ فارسی پربازدید در یک پست و ۱۰ هشتگ اینستاگرام اماده در یک استوری قرار دهید.

شناسایی انواع مختلف هشتگ ها

شناسایی انواع مختلف هشتگ های پر بازدید ایرانی یکی از حیاتی ترین موضوعات برای پیاده سازی یک استراتژی هشتگ موثر جهت دسترسی به مخاطبان هدف می باشد.

  • هشتگ های جامعه (Community Hashtags)

هشتگ های جامعه، هشتگ هایی هستند که افرادی را که نقطه نظرهای مشابه در مورد یک موضوع دارند را دور هم جمع می کنند. این هشتگ ها برای دسترسی پیدا کردن به دیگران،‌ افزایش قابلیت جستجو شدن پست های شما، افزایش تعداد فالوورها و همچنین رشد جامعه شما عالی هستند.

در این قسمت ۹ مدل مختلف از هشتگ های جامعه را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید از آن ها در مکان مناسب استفاده کنید:

  1. هشتگ های نمایش دهنده محصولات یا خدمات شما، مانند #کلاه یا #کافی_شاپ
  2. هشتگ های نشان دهنده Niche شما در صنعت شما، مانند #عکاسی_طبیعت یا #عکاسی_مجالس
  3. هشتگ های مربوط به جوامع مختلف صنعت کاری شما، مانند #بازاریابان_اینستاگرام یا #گیمرهای_اینستاگرام
  4. هشتگ های مربوط به رویدادهای مخصوص یا هشتگ های فصلی، مانند #روز_جهانی_پزشک یا #روز_مادر
  5. هشتگ های مربوط به مکان های مختلف، مانند #جاده_چالوس، #آبشار_نیاگارا، #برج_میلاد
  6. هشتگ های روزانه، مانند #چهارشنبه_های_کتابخوانی یا #جمعه_های_کوهنوردی
  7. هشتگ های دارای جملاتی که با کاری که انجام می دهید مرتبط هستند، مانند #خلاق_بودن ، #عشق_به_بازاریابی
  8. هشتگ های مخفف، مانند #qotd (Qoute of the Day)
  9. هشتگ های دارای اموجی

ما پیشنهاد می کنیم که از مدل های مختلف هشتگ های اینستاگرام آماده در پست ها و استوری های خود استفاده کنید تا بتوانید به جوامع و گروه های مخاطبان مختلفی دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال اگر شما یک کافی شاپ در تهران دارید، می توانید از هشتگ #کافی_شاپ_های_تهران استفاده کنید تا به کسانی که به دنبال کافی شاپ های تهران هستند دسترسی داشته باشید و همچنین می توانید از هشتگی مانند #کافی_شاپ استفاده کنید تا به تمام کسانی که به روزمرگی های کافی شاپ ها علاقه دارند دسترسی داشته باشید.

بهترین راه برای پیدا کردن بهترین هشتگ های عمومی خارجی این است که ببینید مخاطبان و اکانت های مورد علاقه شما بیشتر از کدام هشتگ ها استفاده می کنند. اگر به دنبال استفاده از هشتگ جامعه مخصوص خود هستید، یادتان باشد که هرچه گروه مخاطبان دقیق تر باشد، تعامل کاربران در این ناحیه بیشتر خواهد بود.

  • هشتگ های برندشده

یک هشتگ پربازدید اینستاگرام و برند شده، هشتگی است که برای بیزینس شما در اینستاگرام منحصر به فرد است. این هشتگ پربازدید فارسی می تواند نام برند شما، شعار برند شما یا نام یکی از محصولات و کمپین های شما باشد. همچنین ممکن است این هشتگ هیچ ارتباطی با نام برند شما نداشته باشد و در عوض کاملاً درباره شخصیت برند شما باشد.

در حالی که از هشتگ های اماده جامعه برای افزایش دسترسی پیام برند شما به مخاطبان جدید استفاده می شود، از هشتگ های برند شده برای ایجاد قالبی میان شما و مخاطبان استفاده می شود. از آن ها می توان برای معرفی یک کمپین و یا بدست آوردن محتواهای تولید شده توسط کاربران استفاده کرد.

شناسایی انواع مختلف هشتگ ها
هشتگ های پربازدید ایرانی

استفاده کردن از هشتگ های پر بازدید فارسی و برند شده شما توسط مخاطبانتان می تواند کلید موفقیت در دسترسی به مخاطبان جدید باشد. زمانی که هشتگ خود را ایجاد کردید، به مخاطبان خود یادآوری کنید که می توانند از آن در کپشن پست ها و یا استوری های خود استفاده کنند. در این صورت، دنبال کنندگان می توانند بر روی هشتگ کلیک کرده و دیگر پست های مربوط به بیزینس شما را مشاهده کنند.

  • هشتگ های کمپین

در حالی که هشتگ های برند شده و جامعه همیشه وجود دارند، هشتگ های کمپین ها معمولاً عمر کوتاهی دارند، شاید چند روز، چند ماه و یا نهایتاً یک سال. دلیل این کوتاهی عمر هشتگ ها این است که آن ها معمولاً مربوط به کمپین های خاصی هستند، مانند عرضه محصولات جدید، رویدادهای بخصوص و یا شراکت با دیگر برندها.

همچنین بخوانید :  کد بورس ; ۰ تا ۱۰۰ بورس کد بورس من

چطور بهترین هشتگ ها را پیدا کنیم

همانطور که در  مقاله آموزش اینستاگرام حرفه ‌ای گفتیم پیدا کردن هشتگ های متناسب با مخاطبان و موضوعی که در مورد آن صحبت می کنید کار بسیار مهمی است. در واقع اگر شما تنها از هشتگ های بی ربط و پر بازدید استفاده کنید که ارتباطی با بیزینس و برند شما ندارند، مخاطبانی را جذب می کنید که علاقه زیادی به حوزه کاری و محصولات شما ندارند، بنابراین نه رشد قابل توجهی در تعداد دنبال کننده ها خواهید داشت و نه رشدی در زمینه افزایش مشتری. بنابراین بیایید ببینیم چطور می توانیم بهترین هشتگ ها برای بیزینس خودمان را شناسایی کنیم.

  • در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید

همان طور که گفته شد قرار دادن تعداد هشتگ اماده پربازدید به صورت تصادفی در انتهای پست های شما به هیچ وجه کمکی به شما نخواهد کرد. بجای این کار، در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید و ببینید که بیشتر از چه هشتگ هایی استفاده می کنند و کدام یک از آن ها می توانید با محتوایی که شما تولید می کنید منطبق باشد. هشتگ های پربازدید اینستاگرام شما باید با حوزه کاری شما مرتبط بوده و شامل کیووردهایی باشند که مخاطبان هدف شما آن ها را جستجو می کنند.

بهترین هشتگ های آماده

  •  در مورد رقبای خود تحقیق کنید

پیدا کردن هشتگ هایی که رقبای شما از آن ها استفاده می کنند همیشه کار هوشمندانه ای است. با انجام این کار، شما به راحتی تشخیص می دهید که کدام هشتگ ها بیشترین میزان تعامل را دارند. اگرچه شاید قصد نداشته باشید که برای این هشتگ ها رقابتی را انجام دهید، اما هنوز هم می توانید از این طریق بفهمید که مشتریان احتمالی شما از چه هشتگ هایی استفاده کرده و به دنبال چه چیزهایی هستند.

  • در مورد رهبران صنعت خود تحقیق کنید

یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن بهترین هشتگ های پر بازدید اینستاگرام دنبال کردن اینفلوئنسرهای صنعت خودتان است که مخاطبان هدف مشابهی با شما دارند. هر صنعتی اینفلوئنسرهای کلیدی مورد احترام خود را دارد. این افراد را در صنعت خود شناسایی کنید و از پست های آن ها الهام بگیرید. این افراد در حال حاضر نیز در میان مخاطبان هدف شما به خوبی اثبات شده اند، بنابراین چرا نباید از بهترین ها درس بگیرید؟

  • هشتگ های مرتبط را پیدا کنید

بررسی چشم انداز ترندهایی که به هشتگ های پر بازدید شما مرتبط هستند یکی از ساده ترین و موثرترین راه های برای رشد جامعه شماست. شما به راحتی می توانید هشتگ خود را در نوار جستجوی اپلیکیشن وارد کنید و گزینه Tags را از منوی پایین رونده انتخاب کنید. از این طریق می توانید بهترین هشتگ های مرتبط با هشتگ خود را ببینید، که از این طریق راه های بیشتری برای دسترسی، نظارت و تعامل با جامعه خود را خواهید داشت. شما همچنین می توانید پست هایی را که دارای هشتگی هستند که شما از آن نتایج خوبی را گرفته اید بررسی کنید. آیا ترندی را مربوط به هشتگ رایجی که می تواند در پست های بعدی شما قرار داشته باشد می بینید؟ اگر این طور است آن را یادداشت کنید.

بهترین هشتگ های فارسی

همان طور که در این مقاله نیز اشاره شد، شما می توانید با وارد کردن یک هشتگ مرتبط با بیزینس خود در قسمت تگ های اینستاگرام، پیشنهاداتی را در مورد دیگر هشتگ های مرتبط و محبوب در این حوزه توسط خود برنامه دریافت کنید. شما می توانید با بررسی این هشتگ ها و امتحان کردن آنها، میزان کارایی شان در رشد اکانت خود را بررسی کنید. اما باید در تعداد استفاده از آنها دقت نمایید تعداد استفاده زیاد از هشتگ ها می تواند برای پیج شما مضرر باشد همچنین برخی از متخصاصان این حوزه اعتقاد دارند استفاده زیاد ممکن است سبب ایجاد اکشن بلاک برای شما گردد البته این خبر تایید شده نمی باشد و بر اساس تجربه افراد گفته شده است با این حال در صورتی که با این واژه آشنایی ندارید می توانید مقاله ” رفع اکشن بلاک اینستاگرام ” را مطالعه نمایید.

هشتگ های پربازدید
هشتگ های پربازدید ایرانی

در این قسمت تعدادی از بهترین هشتگ های مرتبط با موضوعات مختلف را در اختیار شما قرار داده ایم تا شاید بتوانند کار شما را راحت تر کنند. همچنین با گذراندن دوره سوشال مدیا مارکتنیگ می‌توانید در انتخاب هشتگ‌ها مهارت پیدا کنید.

همچنین بخوانید :  اهمیت فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام

لیست هشتگ آماده فارسی

  • هشتگ های مربوط به گردشگری

  • #گردشگری
  • #سفر
  • #ایران
  • #تفریح
  • #طبیعت
  • #مسافرت
  • #توریستی
  • #گردشگری_پایدار
  • #تور
  • #طبیعت_گردی
  • #گردشگری_ایرانی
  • #طبیعت_ایران
  • #اکوتوریسم
  • #توریسم
  • #توریست
  • #میراث_فرهنگی
  • #گردشگری_ایران
  • #جهانگردی
  • #تور_گردشگری
  • #تور_مسافرتی
  • #گردشگری_ایرانی
  • #توریستی_گردشگری
  • هشتگ های مربوط به خودرو

  • #خودرو
  • #ماشین
  • #گالری_خودرو
  • #افرود
  • #نمایشگاه_اتومبیل
  • #کفخواب
  • #توربو
  • #نمایشگاه_خودرو
  • #تعمیرگاه
  • #نمایندگی_مجاز_فروش
  • #نمایشگاه_ماشین
  • #تیونینگ
  • #آفرود
  • #خودروامروز
  • #خودروها
  • #خودرویی
  • #خودروامروزی
  • #خودرو_لوکس
  • #خودروسازی
  • #خودروی_برقی
  • #خودرو_داخلی
  • #خودرو_جدید
  • #خودرو_وارداتی
  • #خودرو_کلاسیک
  • هشتگ های مربوط به غذا

  • #غذا
  • #غذای_سالم
  • #صبحانه_خوری
  • #غذاها
  • #عصرانه_خوشمزه
  • #اشپزی_ایرانی
  • #خوراکی
  • #خوراکی_بازی
  • #صبحانه_کامل
  • #خوراکیها
  • #شام
  • #ناهار
  • #ناهارمن
  • #ناهار_بزن
  • #ناهار_خوشمزه
  • #صبحانه
  • #صبحانه_بزن
  • #صبحانه_سالم
  • #خوراکیهای_سالم
  • #صبحانه_خوشمزه
  • #عصرانه
  • #آشپزی
  • #اشپزی
  • #آشپزی_خاص
  • #آشپزی_آسان
  • #آشپزی_ایرانی
  • #آشپزی_باعشق
  • هشتگ های مربوط به حیوانات:

  • #حیوانات
  • #حیوانات_خانگی
  • #حیوانات_اهلی
  • #حیوانات_وحشی
  • #حیوانات_بیپناه #حیوانات_زیبا
  • #حیوانات_حق_زندگی_دارند_دقیقا_مثل_انسانها
  • #حیوانات_آپارتمانی
  • #حیوانات_گمشده
  • #حیوانات_گرسنه_وبیمار_را_دریابیم
  • #حیوانات_در_خیابان_خوشبخت_نیستند
  • #حیوانات_را_دوست_بداریم
  • #حیوانات_بی_سرپرست
  • #حیوانات_را_آزار_ندهیم
  • #حیوانات_آسیب_دیده
  • #حیوانات_نمدی
  • #حیوانات_بامزه
  • #حیوانات_حق_زندگی_دارند
  • #حیوانات_خیابانی
  • #حیوانات_را_دوست_داشته_باشیم
  • #پت_شاپ
  • #پتشاپ
  • هشتگ های مربوط به موسیقی

  • #موسیقی
  • #موسیقی_ما
  • #موسیقی_ایرانی
  • #موسیقی_ایران
  • #موسیقی_پاپ
  • #موسیقی_اصیل
  • #موسیقی_اصیل_ایرانی
  • #موسیقی_سنتی
  • #موسیقی_نواحی
  • #موسیقی_سنتی_ایران
  • #موسیقی_کودک
  • #موسیقی_کودکان
  • #موسیقی_متن
  • #موسیقی_کلاسیک
  • #موسیقی_محلی
  • #موسیقی_زنده
  • #موسیقی_فیلم
  • #موسیقی_ملی
  • #موسیقی_راک
  • #موسیقی_لری
  • #موسیقی_کردی
  • #موسیقی_کوردی
  • #موسیقی_خوب
  • #موسیقیدان
  • #موسیقی_ارزشی
  • #موسیقی_تلفیقی
  • #موسیقی_بیکلام
  • هشتگ های مربوط به فیلم

  • #فیلم
  • #فیلم_سینمایی
  • #فیلم_کوتاه
  • #فیلم_خوب
  • #فیلم_ایرانی
  • #فیلم_خارجی
  • #فیلم_جدید
  • #فیلم_ترکی
  • #کلیپ_لری
  • #فیلم_هندی
  • #فیلم_طنز
  • #فیلم_آموزشی
  • #فیلم_مستند
  • #کلیپ
  • #کلیپ_طنز
  • #کلیپ_جدید
  • #کلیپ_عاشقانه
  • #کلیپ_فان
  • #کلیپ_خنده
  • #کلیپ_خنده_دار
  • #کلیپ_باحال
  • #کلیپ_خفن
  • #کلیپ_رقص
  • #کلیپ_روز
  • #کلیپ_جالب
  • #کلیپ_عروسی
  • #کلیپ_غمگین
  • #کلیپ_شاد
  • #کلیپعاشقانه
  • #کلیپ_آموزشی
  • هشتگ های مربوط به بازاریابی

  • #بازاریابی
  • #بازاریابی_فروش
  • #بازاریابی_دیجیتالی
  • #بازاریابی_چریکی
  • #بازاریابی_شبکه_ای
  • #بازاریابی_محتوا
  • #بازاریابی_چند_سطحی
  • #بازاریابی_چندسطحی
  • #بازاریابی_درونگرا
  • #مدیریت
  • #مدیریت_زمان
  • #مدیریت_ذهن
  • #مدیریت_کسب_و_کار
  • #کسب_و_کار
  • #مدیریت_مالی
  • #مدیریت_فروش
  • #مدیریت_استراتژیک
  • #مدیریت_بازار
  • #مدیریت_بازاریابی
  • #مدیریت_منابع_انسانی
  • #مدیریت_برند
  • #مدیریت_ریسک
  • #مدیریت_سرمایه
  • #بازاریابی_مستقیم
  • #مارکتینگ
  • #ایمیل_مارکتینگ
  • #دیجیتال_مارکتینگ
  • #برندسازی
  • #برندسازی_شخصی
  • #برند_سازی
  • هشتگ های مربوط به فست فود

  • #فست_فود
  • #فست_فود_سالم
  • #فست_فود_تهران
  • #فست_فودی
  • #فست_فود_خوب
  • #دلیوری
  • #دلیوری_رایگان
  • #هات_داگ
  • #هات_داگ_پنیری
  • #ژامبون
  • #ژامبون_تنوری
  • #ژامبون_گوشت
  • #ژامبون_مرغ
  • #پیتزا
  • #پیتزایی
  • #پیتزا_لقمه_ای
  • #پیتزا_مخصوص
  • #پیتزا_ایتالیایی
  • #پپرونی
  • #سیبزمینی_سرخکرده
  • #سیب_زمینی_تنوری
  • #سیب_زمینی_پنیری
  • #سوخاری
  • #قارچ_سوخاری
  • #پیاز_سوخاری
  • #همبرگر
  • #همبرگردستی
  • #همبرگر_ویژه
  • #همبرگر_مخصوص
  • #برگر_ذغالی
  • #موهیتو
  • #موهیتو_نعنا
  • هشتگ های مربوط به رستوران

  • #کوبیده
  • #کوبیده_مخصوص
  • #کوبیده_گوشت
  • #کوبیده_مرغ
  • #کوبیده_نگینی
  • #کباب_نگینی
  • #کوبیده_گوسفندی
  • #چنجه
  • #چنجه_کباب_مخصوص
  • #چنجه_کباب
  • #چنجه_گوسفندی
  • #دنده_کباب
  • #کباب_دنده
  • #شیشلیک
  • #شیشلیک_شاندیز
  • #جوجه_کباب
  • #جوجه_کباب_زعفرانی
  • #بال_کبابی
  • #کباب_برگ
  • #نان_داغ_کباب_داغ
  • #نان_داغ
  • #دوغ_محلی
  • #کاسه_کباب_اردبیل

در این قسمت نیز توجه شما را به محبوب ترین هشتگ های ایرانی در میان تمامی موضوعات جلب می کنیم. در ضمن به شما پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب هشتگ‌های مناسب در دوره دیجیتال مارکتینگ شرکت کنید.

  • #ایرانی
  • #ایرانگردی
  • # خوشمزه
  • #رفیق
  • #تهران
  • #تهرانگردی
  • #خاطره #عشق
  • #عکس
  • #عکاسی
  • #تهرانی
  • #خاطره
  • #قدیمی
  • #بازیگر
  • #خواننده
  • #پول
  • #انگیزه
  • #انگیزشی
  • #جذب
  • #روانشناس
  • #ایرانیان
  • #کتاب
  • #ویدیو
  • #خنده
  • #خنده_دار
  • #غم
  • #من
  • #تو
  • #مادر
  • #پدر
  • #خواب
  • #شمال
  • #اصفهان
  • #تبریز
  • #خوزستان
  • #مشهد
  • #خراسان
  • #موفقیت
  • #زن
  • #مرد
  • #مردانه
  • #دختر
  • #دخترانه
  • #دخترونه
  • #پسر
  • #استقبال
  • #استقلال
  • #پرسپولیس
  • #ثروت
  • #محبت
  • #آزدی
  • #زندگی
  • #خوب
  • #آزاد
  • # زیبا
  • # زیبایی
  • #غمگین
  • #زندگی
  • #پارس
  • #خلیج_فارس
  • #فالو
  • #فالوور
  • #لایک
  • #کامنت
  • #تاریخ
  • #تاریخی
  • #iran
  • #irani
  • #iran_aks_mobile
  • #iranemoon
  • #iraninsta
  • #iranian_photography
  • #iran_traveling
  • #isfahan
  • #radiojavan
  • tehrani
  • #جوان
  • #جوانی
  • #جوانان
  • #طبیعت
  • #طبیعتگردی
  • #طبیعت_گردی
  • #کوه
  • #کوهنوردی
  • #کوهستان

برای ثبت‌نام وبینار رایگان دیجیتال مارکتینگ کلیک کنید.

برخی سوالات رایج

یک هشتگ برند شده، هشتگی است که برای بیزینس شما در اینستاگرام منحصر به فرد است. این هشتگ می تواند نام برند شما، شعار برند شما یا نام یکی از محصولات و کمپین های شما باشد. همچنین ممکن است این هشتگ هیچ ارتباطی با نام برند شما نداشته باشد و در عوض کاملاً درباره شخصیت برند شما باشد.

شما می توانید با وارد کردن یک هشتگ مرتبط با بیزینس خود در قسمت تگ های اینستاگرام، پیشنهاداتی را در مورد دیگر هشتگ های مرتبط و محبوب در این حوزه توسط خود برنامه دریافت کنید. شما می توانید با بررسی این هشتگ ها و امتحان کردن آنها، میزان کارایی شان در رشد اکانت خود را بررسی کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 169
دوست نداشتم: 155
میانگین امتیازات: 1.09

13 دیدگاه در “۳۰۰ هشتگ آماده اینستاگرام: بهترین هشتگ های فارسی اینستاگرام |‌ هشتگ آماده

سلام وقتتون بخیر
پربازدیدترین هشتگ های فارسی اینستاگرام و هشتگ های برنده شده چیست ؟

سلام وقتتون بخیر
هشتگ های فارسی پر بازدید و هشتک اماده در مقاله آمده است. اما در مورد هشتک اماده برنده شده باید بگوییم یک هشتگ برند شده، هشتگی است که برای بیزینس شما در اینستاگرام منحصر به فرد است. این هشتگ می تواند نام برند شما، شعار برند شما یا نام یکی از محصولات و کمپین های شما باشد. همچنین ممکن است این هشتگ هیچ ارتباطی با نام برند شما نداشته باشد و در عوض کاملاً درباره شخصیت برند شما باشد.

سلام روزتون بخیر
چرا هشتگ آماده برای اینستاگرام مهم است ؟

سلام وقتتون بخیر
استفاده از بهترین هشتگ های اینستاگرام مرتبط و هدفگیری شده برای پست ها و استوری های شما هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای دسترسی به مخاطبان جدید در اینستاگرام است و در نتیجه این اتفاقات می توان انتظار افزایش تعامل، دنبال کنندگان و مشتری های بیشتر برای بیزینس شما را داشت.

سلام
چطور میتونم هشتگهای پربازدید ایرانی پیدا کنم ؟

سلام دوست عزیز
شما می توانید با وارد کردن یک هشتگ فارسی آماده مرتبط با بیزینس خود در قسمت تگ های اینستاگرام، پیشنهاداتی را در مورد دیگر هشتگ های مرتبط و محبوب در این حوزه توسط خود برنامه دریافت کنید. شما می توانید با بررسی این هشتگ ها و امتحان کردن آنها، میزان کارایی شان در رشد اکانت خود را بررسی کنید

چرا هشتک ها برا پیج اینستگرامم کار نمیکنن

سلام دوست گرامی
متوجه منظور شما از کار نکردن رو متوجه نشدم متاسفانه
اگر منظور شما اینهست که هشتگ ها ظاهر نمیشن به علت سرعت اینترنت شما و یا وی پی ان هست
ار از هشتگی استفاده کرده اید و نتیجه نگرفته اید دو حالت وجود دارد
یا پیج شما پراویت هست و در نتایج سرچ هشتگ ها نمایش داده نمیشوند
و یا اینکه هشتگی که استفاده کرده اید ترند نمیباشد
موفق باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.