وبلاگ ایسمینار

هزینه برگزاری وبینار کم هست یا زیاد؟ (۵ هزینه کلاس آنلاین و وبینار)

هزینه برگزاری وبینار و کلاس آنلاین

با داغ شدن بازار وبینارها یا کلاس های آنلاین، بسیاری از افراد تصمیم گرفتند از این فضا استفاده کنند و با برگزاری وبینار، هم دانش و مهارت خود را در اختیار دیگران بگذارند، هم درآمد خوبی به دست آورند و هم از مزایای برگزاری وبینار بهره‌مند شوند. پیش از این برای محاسبه هزینه برگزاری یک کلاس، باید هزینه مکان برگزاری و تجهیزات، پذیرایی و رفت و آمد را در نظر می‌گرفتید اما این مورد در محاسبه هزینه برگزاری وبینار یا کلاس آنلاین، جایی ندارد و باید برای موارد دیگری، هزینه در نظر بگیرید.

شاید تصور کنید باید مبلغ زیادی را به عنوان هزینه برگزاری کلاس آنلاین به پلتفرم‌ها پرداخت کنید و یا اینکه هزینه وبینار آن قدر بالاست که از پس آن برنمی‌آیید و شاید هم فکر می‌کنید تجهیزات ویژه‌ای برای برگزاری این دست کلاس‌ها نیاز دارید وهزینه کلاس آنلاین برای‌تان سر به فلک می‌کشد. این تصورات را کنار بگذارید و در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات کاملی در مورد هزینه برگزاری وبینار یا کلاس آنلاین به شما بدهیم.

 

هزینه برگزاری وبینار

هزینه برگزاری وبینار چه قدر است؟

باید بدانید که تنها هزینه‌ای که باید برای برگزاری وبینار بپردازید، هزینه استفاده از نرم‌افزارهای برگزاری وبینار است و نیاز به هیچ هزینه دیگری نیست. کافیست بسته به نیاز خود و یا با مشورت کارشناسان، یکی از نرم‌افزارهای ادوبی کانکت (Adobe Connect) یا اسکای روم (Skyroom) که در ایسمینار ارائه می‌شوند را انتخاب کنید و سپس بسته به ظرفیت کلاس آنلاین و مدت زمانی که برای وبینار خود در نظر گرفته‌اید، هزینه استفاده از نرم‌افزار را تخمین بزنید.

بسته به میزان شرکت‌کنندگان، برای استفاده از ادوبی کانکت، به ازای هر دقیقه، بین ۴۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان می‌پردازید  و هر دقیقه استفاده از اسکای روم هم بین ۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان هزینه دارد.  اطلاعات دقیق درباره قیمت‌ها را می‌توانید در این صفحه زیر ببینید.

مشاهده سرویس‌ها

هزینه تبلیغات برای وبینار چه قدر است؟

تنها هزینه اجباری که باید برای برگزاری وبینار بپردازید، همان هزینه استفاده از نرم‌افزار برگزاری وبینار است اما برای بهبود کیفیت فروش و افزایش درآمد حاصل از برگزاری وبینار بهتر است برای تبلیغات و بازاریابی هم هزینه کنید. می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید و از مشاوران بازاریابی و تبلیغات بهره ببرید تا بتوانید به فروش بیشتر دست یابید و شرکت‌کنندگان بیشتری را جذب کنید و می‌توانید این کار را هم به ایسمینار بسپارید؛ این پلتفرم با بسته‌های مختلف تبلیغاتی در سه نوع برنزی، نقره‌ای و طلایی در کنار شماست تا هزینه‌های تبلیغات خود را مدیریت کنید و انتخابی مقرون‌به‌صرفه برای این کار داشته باشید.

با انتخاب هر یک از این بسته‌ها از خدمات متفاوتی همچون درج در اسلایدشو ایسمینار، ارسال ایمیل، ارسال پیامک، نمایش تبلیغات وبینار شما درکانال تلگرام و استوری صفحه اینستاگرام ایسمینار، بهره‌مند می‌شوید. استفاده از این بسته‌ها بین ۳۵۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان برای شما هزینه دارد که در مقایسه با خدمات دریافتی و هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغات واقعا به صرفه است و استفاده از آنها موجب مدیریت هزینه‌های شما می‌شود.

هزینه خدمات پشتیبانی وبینار چه قدر است؟

درست است که کارشناسان ایسمینار، همیشه در کنار شما و پاسخگوی سوالات‌تان هستند اما از قدیم گفته‌اند کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند! برای همین ایسمینار خدمات پشتیبانی اختصاصی هم ارائه می‌کند تا در صورت نیاز به محکم‌کاری از آن بهره ببرید. استفاده از خدمات پشتیبانی اختصاصی باعث می‌شود خیال‌تان حسابی راحت شود و نگران هیچ چیز نباشید. پشتیبانی اختصاصی ایسمینار، خدمتی با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه است که به شکل ویژه‌ای کنار شماست و خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  • سنجش کیفیت صدا، تصویر و اینترنت مدرس یا برگزارکننده تا یک روز پیش از برگزاری وبینار
  • پاسخگویی به کاربران از ۳۰ دقیقه پیش از شروع وبینار تا پایان وبینار
  • حضور کامل در زمان برگزاری وبینار

برای دریافت این خدمات، بسته به تعداد شرکت‌کنندگان در وبینار یا کلاس آنلاین و تعداد پشتیبان‌ها، بین ۴۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ تومان پرداخت می‌کنید  و همه چیز را در این زمینه به ایسمینار می‌سپارید.

برگزاری وبینار به تجهیزات خاصی نیاز ندارد

اگر به فکر هزینه تجهیزات برگزاری وبینار هستید باید بگوییم که خیلی فکرتان را مشغول این ماجرا نکنید! همه آنچه نیاز دارید یک سرویس اینترنت و لپ‌تاپ است و برای کیفیت بهتر، استفاده از میکروفون و هدفون را به شما توصیه می‌کنیم؛ همین! دیگر نیازی به ویدیو پروژکتور و تجهیزات صوتی و تصویری عجیب و غریب و گران‌قیمت نیست.  نرم‌افزارهای برگزاری وبینار امکان به اشتراک‌گذاری صدا، ویدیو، فایل ارائه، متن و … را به شما می‌دهند و وایت‌بردی را هم برای ارائه در اختیارتان می‌گذارند و برای هیچ یک از این امکانات نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست.

ایسمینار از شما کارمزد دریافت نمی‌کند

ایسمینار، تنها پلتفرم مدیریت و برگزاری وبینار یا کلاس آنلاین است که برای برگزاری وبینارهای شما، هزینه‌ای به عنوان کارمزد دریافت نمی‌کند و تنها هزینه‌ای که باید در این پلتفرم بپردازید، هزینه استفاده از نرم‌افزارهای برگزاری وبینار است.

همین حالا می‌توانید با مراجعه به صفحه هزینه برگزاری وبینار در ایسمینار، از آخرین قیمت استفاده از نرم‌افزارهای برگزاری وبینار آگاه شوید، بسته‌های تبلیغاتی را ببینید و از هزینه خدمات پشتیبانی اختصاصی آگاهی پیدا کنید. ایسمینار در کنار شماست تا بهترین تجربه را از برگزاری وبینار داشته باشید.

وبینارم رو ایجاد می‌کنم