وبلاگ ایسمینار

رکورد ایسمینار در سایبرماندی

در سایبرماندِی همه رکوردها جابجا شد!

سایبرماندِی یا Cyber Monday مناسبتی بین‌المللی است که در اکثر کشورهای جهان برگزار می‌شود. در این روز فروشگاه‌های اینترنتی با تخفیف و پیشنهادهای شگفت‌انگیز از خریداران استقبال می‌کنند. ایسمینار در تاریخ‌های ۱۱، ۱۲و ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۸ به مناسبت سایبرماندِی وبینارها و ویدئوهای آموزشی خود را با تخفیف‌های استثنایی ۵۰ تا ۹۰ درصدی ارائه کرد. ارزش ریالی کل پیشنهادات این کمپین (شامل ۸ وبینار و ۵۲ ویدئو) حدود ۶۰ میلیون ریال بوده است!

ما به کمک همراهان‌مان توانستیم رکورد بیشترین تعداد خریداران بلیت وبینار، ویدئوی وبینارهای برگزار شده و فروش روزانه از ابتدای فعالیتمان را ثبت کنیم، به‌طوری که رکورد فروش روزانه ایسمینار در ۱۳ آذر برای دومین بار، در طول کمپین سایبر ماندی شکسته شد!

تخفیف های 50 تا 90 در صدی ایسمینار در سایبرماندی

در این سه روز بازدید از سایت نسبت به روزهای عادی، ۳۰۰ درصد رشد داشت! ۶۸.۸ از درصد بازدیدکنندگان از طریق موبایل، ۳۰ درصد از کامپیوتر و ۱.۲ درصد از طریق تبلت، وارد صفحه سایبرماندی شده و متوسط حضور آنها در این صفحه، ۴.۵ دقیقه بوده است.

در مجموع  ۶۰۱۸ خرید موفق از محصولات سایبر ماندی ثبت شد. ۵۱ درصد از مشتریان خرید اولی و متوسط سبد خرید هر نفر نسبت به کمپین‌های گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است.

میانگین سنی خریداران ۲۵ تا ۳۴ سال بود که ۷۹ درصد از آنها آقایان و ۲۱ درصد خانم‌ها بودند. تعداد بانوان خریدار در سایبرماندی رشد بسیار خوبی داشته و درصد مشارکت آنها در مقایسه با سایر کمپین‌ها ۲.۳ برابر شده است.

افزایش حضور بانوان در علاقه مندان به آموزش های وبیناری

نسبت خریداران زن و مرد در سایبرماندی

در این بین بیشترین فروش مربوط به آموزش‌های دسته‌بندی بازاریابی، استارتاپ و توسعه فردی بوده و از جمله پرفروش‌ترین وبینارها و و ویدئوهای فروخته شده در سایبرماندی می‌توان به بسته ویژه آموزش بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، بسته ویژه آموزش سئو، بسته ویژه آموزش راه اندازی استارتاپ، بسته ویژه آموزش دیجیتال مارکتینگ، مدیریت پروژه چابک از سیر تا پیاز اشاره کرد.

موضوعات بازاریابی، استارتاپ و توسعه فردی بیشترین فروش را داشتند

موضوعات پرفروش در سایبرماندی

در این کمپین وبینارهای جدیدی در حوزه آشپزی با عناوین وبینار طراحی کیک خامه ای با تم یلدا و وبینار آموزش اصول سس، درسینگ و مرینید نیز برای فروش قرار گرفتند.

از همه عزیزانی که ما را همراهی کردند سپاسگزاریم. برای اطلاع از تخفیف های ایسمینار همین حالا در خبرنامه عضو بشید: