وبلاگ ایسمینار

رفع اکشن بلاک اینستاگرام

رفع اکشن بلاک اینستاگرام ⛔ ۱۵ دقیقه تا رفع action block کامل!

اگر این مقاله را می‌خوانید، احتمالاً حساب اینستاگرام شما مسدود شده و نمی‌توانید مانند سایر کاربران پست‌های آن‌ها را دنبال کرده یا درباره آن‌ها نظر دهید. اگر چنین است، هر زمان که بخواهید یکی از این اقدامات را انجام دهید، پیام اکشن بلاک اینستاگرام را مشاهده می‌کنید.

باید بدانید که پیام اکشن بلاک اینستا کاملاً متفاوت از پیام تعلیق Suspension است که در آن نمی‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. سؤال اینجاست که چرا اینستاگرام کاربران خود را از انجام برخی اقدامات خاص منع می‌کند؟ برای رفع اکشن بلاک اینستاگرام چه باید کرد؟ و اصلاً اکشن بلاک در اینستاگرام چیست؟ در اینجا ما به طور کامل در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد و به سؤالات اصلی شما پاسخ خواهیم داد.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

اکشن بلاک در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام در بسیاری موارد قوانین سفت و سختی دارد. به خصوص هنگامی که معتقد است یک حساب کاربری اسپم شده است. این بدان معناست که تصور می‌کند کاربر مذبور تلاش در ایجاد اطلاعات بی‌فایده، مزاحمت برای سایر کاربران یا حتی اقدام به حساب‌های جعلی کرده است.

این قوانین آن‌قدر سفت و سخت است که حتی حساب‌هایی را که شبیه اسپم‌ها هستند، اکشن بلاک می‌کند. منظور ما از اکشن بلاک محدود کردن دسترسی کاربر برای انجام کارهایی مانند کامنت گذاری، لایک کردن و فالو کردن سایر کاربران است؛ بنابراین نکته مهم برای پیشگیری از اکشن بلاک اینستاگرام، جلوگیری از فعالیت‌های زیاد برای به دست آوردن دنبال کنندگان جدید و ارسال پیام‌های زیادی است که ممکن است سایر کاربران را آزار دهد.

توجه داشته باشید که اینستاگرام به طور خودکار نقض کننده‌ها را مشاهده می‌کند؛ بنابراین، گاهی اوقات حساب شما را برای یک اشتباه جزئی یا غیرعمدی ممنوع می‌کند. بدترین قسمت این است که هیچ راهی برای فهمیدن دلیل منع اکانت شما وجود ندارد. اینستاگرام نه به کاربر هشدار می‌دهد و نه دلایلش را برای کاربران توضیح می‌دهد.

یک اشتباه کوچک ممکن است منجر به اکشن بلاک اینستاگرام شود بدون اینکه دلیل آن را بدانید! اما نگران نباشید! در این مقاله، در مورد دلایل مختلف مسدود شدن و همچنین راه‌های رفع اکشن بلاک اینستاگرام اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

رفع اکشن بلاک اینستاگرام چیست؟

دلایل اکشن بلاک اینستاگرام چیست؟

ابتدا نگاهی دقیق به دلایلی که اینستاگرام ممکن است شما را مسدود کند، می‌اندازیم. با خواندن این دلایل می‌توانید از اکشن بلاک اینستا جلوگیری کنید و مطمئن باشید که دیگر هیچ مشکلی از این نوع برایتان رخ نمی‌دهد.

همچنین بخوانید :  هشتگ چیست؟ |‌ بهترین استفاده از #هشتگ در اینستاگرام تا توییتر
  • پست‌های کافی در حساب اینستاگرام خود ندارید

اگر هنوز هیچ پستی در حساب خود ندارید، اینستاگرام شما را به عنوان کاربر معتبری نمی‌داند. برای جلوگیری و رفع اکشن بلاک اینستاگرام حتماً تعدادی عکس را در پروفایل خود منتشر کنید. ۱۰ پست ممکن است برای شروع خوب باشد.

  • اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید

اگر می‌خواهید کاربر جعلی اینستاگرام نباشید، باید پروفایل خود را کامل کرده و عکس بیو خود را آپلود کنید.

  • پست‌های خیلی زیاد را در یک زمان منتشر نکنید

اینستاگرام حساب‌هایی را که تعداد بسیار زیادی پست در یک زمان محدود منتشر می‌کنند، به عنوان spammer در نظر می‌گیرد. یک راه‌حل ساده داشتن یک برنامه زمانی و جلوگیری از ارسال بیش از حد پست‌ها است.

  • پست‌های زیادی را در یک زمان معین لایک نکنید

طبق قوانین اینستاگرام، شما مجاز هستید حداکثر در یک ساعت ۳۵۰ عکس و فیلم را لایک کنید. ما به شدت توصیه می‌کنیم این قانون را رعایت کنید.

  • فالو کردن تعداد زیادی کاربر منجر به اکشن بلاک اینستا می‌شود

این یکی از مهم‌ترین دلایل اکشن بلاک اینستاگرام است که شما در زمان کوتاهی تعداد زیادی را فالو و هشتگ آماده اینستاگرام داشته اید. به یاد داشته باشید که بیش از ۲۰ نفر را در یک ساعت فالو نکنید.

دلایل رفع اکشن بلاک اینستاگرام چیست؟

  • محتوای تکراری

اگر از پست‌ها، ایموجی‌ها و نظرات تکراری استفاده می‌کنید که این مورد به معنی اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام است. اینستاگرام به محض فهمیدن مطالب تکراری شما را مسدود می‌کند و به شما امکان ارسال یا اظهار نظر نمی‌دهد. طبق نظر سایر کاربرانی که تجربه مشابهی داشته‌اند، اگر پیام اکشن بلاک اینستا را دریافت کرده باشید، ممکن است اینستاگرام شما را برای ساعاتی یا حتی تا دو هفته مسدود کند.

  • کاربران دیگر را زیاد منشن نکنید

 دلیل دیگری که ممکن است باعث اکشن بلاک اینستاگرام شود منشن کردن زیاد سایر کاربران است. این امر به ویژه هنگامی مهم است که شما افرادی که فالور شما نیستند را منشن کنید.

  • از ربات‌های اینستاگرام به درستی استفاده کنید

اگرچه این ربات‌ها در افزایش تعداد دنبال کنندگان شما بسیار مؤثر هستند، بهتر است از آن‌ها به درستی استفاده کنید و در استفاده از آن‌ها باید محتاط باشید.

 

خیلی وقت‌ها نمی‌دانیم که چرا پیام اکشن بلاک اینستاگرام برایمان ظاهر می‌شود، لیست فوق به ما در یافتن جواب این سؤال کمک می‌کند.


چه کارهایی برای رفع اکشن بلاک اینستاگرام باید انجام داد؟

هنگامی که اینستاگرام شما را بلاک می‌کند، رفع اکشن بلاک ممکن است بین ۳ ساعت تا ۴ هفته زمان ببرد. همه ما میدانیم که این زمان طولانی و آزاردهنده است، خصوصاً اگر پیج اینستا شما کاری باشد. از این رو برای رفع اکشن بلاک اینستاگرام لازم است که اقدامات زیر را انجام دهید.

همچنین بخوانید :  ۲۰ قانون «تبلیغات کلیکی گوگل»: تبلیغات کلیکی گوگل چیست و آیا مناسب کار شما است؟
  • یک درخواست ارسال کنید

وقتی با پیغام اکشن بلاک اینستاگرام مواجه شدید گزینه Tell Us را فشار دهید تا اعلام کنید که اشتباهی صورت گرفته است.

بعد از این کار اینستاگرام احتمالاً از طریق ایمیل از شما می‌خواهد که اطلاعات امنیتی را تکمیل کنید. سپس از شما می‌خواهد که عکس شخصی خود را ارسال کنید تا مطمئن شود که کاربر واقعی هستید. بعد از ارسال عکس به اینستاگرام، حساب شما بعد از چند روز فعال می‌شود.

درخواست رفع اکشن بلاک اینستاگرام

  • درخواست رفع اکشن بلاک را از طریق تنظیمات ارسال کنید

دکمه Option  یا Setting را در پروفایل اینستاگرام خود فشار دهید، سپس در پایین گزینه Report a Problem را فشار دهید. در اینجا می‌توانید مشکلات مختلفی را به اینستاگرام گزارش دهید. از گزینه‌های موجود بخش Something isn’t Working را فشار دهید.

اکنون فرم باز شده را با یک درخواست رفع اکشن بلاک پرکنید. یادتان باشد که ذکر کنید شما یک کاربر واقعی هستید و در انتها دکمه ارسال را فشار دهید.

  • Bio Instagram خود را ویرایش کنید

با تغییر اطلاعات در بیو  پروفایل خود می‌توانید حساب کاربری را از بلاک شدن، خارج کنید.

  • نصب مجدد برنامه

برنامه اینستاگرام گوشی خود را حذف و دوباره آن را از ابتدا نصب کنید. توجه داشته باشید که قبل از حذف اینستاگرام، باید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

  • تغییر آدرس IP

برای رفع اکشن بلاک اینستاگرام در زمان کم می‌توانید حساب کاربری خود را روی گوشی دیگری فعال کنید. البته باید توجه داشته باشید که گوشی جدید از وای فای مشترک با گوشی قبلی برخوردار نباشد.

همچنین می‌توانید به جای استفاده از وای فای، اینترنت همراه گوشی خود را روشن کنید. دلیل این کارها این است که در برخی مواقع اینستاگرام فقط IP شما را بلاک کرده است.

  • ربات‌ها و برنامه‌های فالویاب را حذف کنید

برای رفع اکشن بلاک اینستاگرام نیاز است که حتماً برنامه‌هایی را که برای افزایش فالور یا آنفالویاب نصب کرده‌اید را حذف کنید.

چگونه رفع اکشن بلاک اینستاگرام انجام دهیم

  • حساب فیسبوک و اینستاگرام خود را به هم لینک کنید

شاید با اتصال حساب اکانت اینستاگرام خود به یک حساب رسانه‌ اجتماعی دیگر به اینستاگرام ثابت کنید که کاربر واقعی و معتبری هستید. وارد تنظیمات اینستاگرام شده و در بخش Account وارد گزینه Linked Accounts شوید. در اینجا فهرستی از اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی خود را می‌توانید مشاهده کرده و برای لینک کردن آن‌ها اقدام کنید.

  • استراحت ۴۸ ساعته

برای رفع اکشن بلاک اینستاگرام توصیه می‌کنیم ۴۸ ساعت این برنامه را اجرا نکنید. در بسیاری از مواقع این عمل شما نتیجه می‌دهد و مدت اکشن بلاک اینستا بیشتر از آن نمی‌شود. ممکن است با خرید پیج اینستاگرام دچار اکشن بلاک شوید که با راه های گفته شده می‌توانید آن را رفع کنید.

همچنین بخوانید :  ۱۱ تکنیک "سئو کلاه سفید" | سئو کلاه سفید واقعاً عملی هست؟!
  • تغییر رمز عبور

اگر هیچ یک از روش‌های فوق در رفع اکشن بلاک اینستاگرام مؤثر نبود می‌توانید این کار را امتحان کنید. ریست پسورد معمولاً یک راه‌حل ساده برای برخی از مشکلات نرم افزارها است. برخی از کاربران توانسته‌اند با تغییر ساده رمز ورود، اکشن بلاک اینستاگرام خود را حذف کنند.

راه‌های مختلفی برای رفع اکشن بلاک اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید با انجام آن‌ها اکانت خود را از مسدود بودن خارج کنید.

حرف آخر…

ما تمام موقعیت‌هایی را که می‌تواند منجر به اکشن بلاک اینستاگرام شود، لیست کردیم و همچنین راه‌حل‌هایی ارائه دادیم تا حساب اینستاگرام شما از حالت مسدود خارج شود. رفع اکشن بلاک اینستاگرام از آنجا که علت اصلی آن ذکر نمی‌شود شاید کمی سخت و وقت‌گیر باشد اما ارزش امتحان کردن را دارد. برای جلوگیری از اکشن بلاک اینستا بهتر است به فهرست دلایل اکشن بلاک اینستاگرام نگاهی بیندازید.

برخی از سوالات رایج

پست‌های کافی در حساب اینستاگرام خود ندارید
اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید
پست‌های خیلی زیاد را در یک زمان منتشر نکنید
کاربران دیگر را زیاد منشن نکنید
محتوای تکراری
پست‌های زیادی را در یک زمان معین لایک نکنید
و....

یک درخواست ارسال کنید
درخواست رفع اکشن بلاک را از طریق تنظیمات ارسال کنید
Bio Instagram خود را ویرایش کنید
نصب مجدد برنامه
تغییر آدرس IP
ربات‌ها و برنامه‌های فالویاب را حذف کنید
حساب فیسبوک و اینستاگرام خود را به هم لینک کنید
استراحت ۴۸ ساعته
تغییر رمز عبور