وبلاگ ایسمینار

کتاب کامپلیت آیلتس

دنبال “کتاب کامپلیت آیلتس” هستید ؟ ۲۱ منبع complete ielts

کتاب کامپلیت آیلتس همان‌طور که از نامش پیداست یکی از منابع خوب و کامل برای آمادگی در آزمون و آموزش آیلتس است. مجموعه کتاب‌های complete ielts شامل کتاب‌های مختلفی برای آماده سازی داوطلبان آزمون آیلتس طراحی شده‌اند. قیمت کتاب کامپلیت آیلتس با توجه به محتوای ارزشمند آن بسیار مقرون به صرفه است. در این مطلب قصد داریم تا توضیح و معرفی جامعی از مجموعه کتاب کامپلیت آیلتس را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی کتاب کامپلیت آیلتس

کتاب کامپلیت آیلتس مجموعه‌ای است که اطلاعات، نکات و تمرین مورد نیاز برای اطمینان از آمادگی کامل داوطلب برای هر جنبه از امتحان و تمام قسمت‌های آزمون آیلتس را با جزئیات توضیح می‌دهد.

کتاب کامپلیت آیلتس از سوی انتشارات دانشگاه کمبریج انگلیسی جمع آوری شده و در آن تمریناتی تکمیلی برای یادگیری بهتر داوطلب آمده است. این کتاب شامل مثال‌ها و تمریناتی است که زمینه‌های اصلی آیلتس را پوشش می‌دهد و آن را معتبرترین دوره آمادگی آزمون آیلتس می‌کند.

هر کتاب شامل ۸ درس است و هر کتاب به سطح خاصی از آمادگی آزمون آیلتس تعلق دارد. همراه هر کتاب یک سی دی صوتی برای افزایش تسلط داوطلبان به نحوه تلفظ نیز به فروش می‌رسد. نویسندگان کتاب کاملپلیت آیلتس Guy Brook-Hart و Vanessa Jakeman هستند که این کتاب را با دقت و وسواس به رشته تحریر درآورده‌اند.

مجموعه کتاب کامپلیت آیلتس

مجموعه کتاب‌های complete ielts شامل چه کتاب‌هایی است؟

کتاب کامپلیت آیلتس در سه سطح اصلی طراحی شده که شامل، کتاب اصلی بدون پاسخ، کتاب کار و کتاب مدرسین است. سطوح مختلف داوطلبان آزمون آیلتس در این کتاب برحسب اطلاعات داوطلب و نمره آزمون است. مجموعه کتاب‌های complete ielts علاوه بر دسته‌بندی فوق به صورت نمرات ۴-۵ آیلتس، ۵-۶.۵ و ۶.۵ تا ۷.۵ به فروش می‌رسند.

همچنین بخوانید :  فن بیان در احوالپرسی؟ لیست جمع جملات مودبانه جهت احوالپرسی

برای رفع سردرگمی و راهنمایی کامل فهرست زیر شامل تمام کتاب‌های آیلتس کامپلیت کمبریج است:

سری کتاب‌های داوطلبان – بدون پاسخ

Complete IELTS Bands 4–۵ Student’s Book without Answers with CD-ROM

Complete IELTS Bands 5-6.5 Student’s Book without Answers with CD-ROM

Complete IELTS Bands 6.5-7.5 Student’s Book without Answers with CD-ROM

 

مجموعه کتاب‌های complete ielts برای کلاس

Complete IELTS Bands 4-5 Class Audio CDs 2

Complete IELTS Bands 5-6.5 Class Audio CDs 2

Complete IELTS Bands 6.5-7.5Class Audio CDs 2

مجموعه کتاب‌های کامپلیت آیلتس برای کلاس

سری کتاب‌های داوطلبان – با پاسخ

Complete IELTS Bands 4–۵ Student’s Book with Answers with CD-ROM

Complete IELTS Bands 5–۶.۵ Student’s Book with Answers with CD-ROM

Complete IELTS Bands 6.5–۷.۵ Student’s Book with Answers with CD-ROM

مجموعه کتاب‌های کامپلیت آیلتس با پاسخ

سری کتاب‌های کامپلیت آیلتس برای مدرسین

Complete IELTS Bands 4–۵ Teacher’s Book

Complete IELTS Bands 5-6.5 Teacher’s Book

Complete IELTS Bands 6.5-7.5 Teacher’s Book

کتاب کار complete ielts با و بدون پاسخ

Complete IELTS Bands 4-5 Workbook without Answers with Audio CD

Complete IELTS Bands 4-5 Workbook with Answers with Audio CD

Complete IELTS Bands 5-6.5 Workbook without Answers with Audio CD

Complete IELTS Bands 5-6.5 Workbook with Answers with Audio CD

Complete IELTS Bands 6.5-7.5 Workbook without Answers with Audio CD

Complete IELTS Bands 6.5-7.5 Workbook with Answers with Audio CD

مجموعه دیگری از این کتاب‌ها به همراه تست‌های آزمون آیلتس نیز توسط انتشارات دانشگاه کمبریج به چاپ رسیده است.

ویژگی‌های اصلی کتاب کامپلیت آیلتس

مجموعه کتاب‌های complete ielts دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که آن‌ها را به منابعی ارزشمند برای آمادگی آزمون تبدیل کرده‌اند. در زیر به شرح برخی از این ویژگی‌های برجسته پرداخته‌ایم.

  • طیف کاملی از مهارت‌های نوشتاری مورد نیاز برای آزمون آیلتس را ایجاد می‌کند.
  • توضیحات بیشتر درباره دستور زبان و واژگان را ارائه می‌دهد.
  • طیف کاملی از مهارت‌های گفتاری مورد نیاز برای آزمون آیلتس را ایجاد می‌کند.
  • کتاب کامپلیت آیلتس در پایان هر دو فصل بخشی را به جمع‌بندی و مرور اختصاص داده است. در بخش جمع‌بندی به مرور لغات و نکات گرامری دروس گذشته پرداخته و میزان پیشرفت داوطلب را می‌سنجد.
  • نمونه کاملی از آزمون‌های آیلتس در انتهای هر کتاب آمده است.

کتاب کامپلیت آیلتس یکی از برترین منابع برای آمادگی در آزمون آیلتس است که در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته توسط دانشگاه کمبریج منتشر شده است.    

اصطلاحات در کتاب کامپلیت آیلتس

اصطلاحات B1,B2,C1 در کتاب‌های کامپلیت به چه معنا است؟

برای خرید کتاب کامپلیت آیلتس باید بدانید که سطح شما برای مطالعه و آمادگی در آزمون چه سطحی است. دانشگاه کمبریج همان‌طور که گفته شد این کتاب‌ها را در سطوح مختلفی به چاپ رسانده است.

همچنین بخوانید :  رفع اکشن بلاک اینستاگرام ⛔ ۱۵ دقیقه تا رفع action block کامل!

داوطلبان سطح B1

این سطح شامل داوطلبان ابتدایی و افرادی است که در آزمون پس از مطالعه کتاب می‌توانند نمره‌ای حدود ۴ یا ۵ را دریافت ‌کنند. در واقع مجموعه کتاب‌های complete ielts 4-5 برای این گروه از افراد مناسب است.

داوطلبان سطح B2

این گروه از افراد به سطح میانی رسیده و می‌توانند از کتاب‌های complete ielts 5-6.5 استفاده کنند. داوطلبان این سطح می‌توانند با مطالعه این کتاب نمره خود را برای این نمرات در آزمون تثبیت کنند. برای خرید کتاب complete ielts b2 می‌توانید آن را با همین نام یا کامپلیت آیلتس ۵-۶.۵ از کتاب فروشی‌ها تهیه کنید.

داوطلبان سطح C1

کتاب کامپلیت آیلتس ۷.۵-۶.۵ برای این گروه از افراد مناسب است که می خواهند آیلتس بالای ۷ بگیرند. داوطلبان این سطح پیشرفته‌تر از دیگر گروه‌ها هستند و این کتاب برای کسب نمره بالاتر برای ایشان مناسب است.

برای موفقیت در آزمون آیلتس توصیه می‌شود که مجموعه کتاب‌های complete ielts را به ترتیب گفته شده از مقدماتی، متوسط و سپس پیشرفته مطالعه کنید.

دانلود مجموعه کتاب کامپلیت آیلتس

دانلود مجموعه کتاب‌های complete ielts

امروزه برای کسانی که می‌خواهند این کتاب‌ها را در گوشی یا تبلت خود داشته باشند، امکانات بسیاری فراهم شده است. تعداد زیادی از مجموعه کتاب‌های complete ielts را می‌توانید با جستجویی ساده در اینترنت پیدا کرده و دانلود کنید.

برای مثال می‌توانید عبارت دانلود کتاب کار complete ielts یا دانلود کتاب complete ielts teacher’s book را در بخش جستجوی گوگل تایپ کرده تا سایت‌های بسیاری برای دانلود فایل‌های این کتاب‌ها نشان داده شود.

توجه داشته باشید فایل‌هایی که در دانلود کتاب کار complete ielts یا دانلود کتاب complete ielts teacher’s book دریافت می‌کنید به صورت PDF خواهد بود.

خرید کتاب کامپلیت آیلتس

مجموعه کتاب‌های complete ielts را می‌توانید از کتاب فروشی‌های معتبر یا به صورت آنلاین خریداری کنید. برای خرید کتاب complete ielts bands 4 5 یا خرید کتاب complete ielts b2 و سری سوم این مجموعه، علاوه بر خرید از کتاب فروشی‌های سراسر کشور می‌توانید به صورت آنلاین از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی مانند دیجی کالا و غیره نیز تهیه کنید.

قیمت کتاب کامپلیت آیلتس با توجه به افست بودن یا چاپ انتشارات داخلی متغیر است و از ۴۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان و حتی بیشتر قیمت دارد. در خرید کتاب complete ielts bands 4 5 و دیگر کتاب‌های این مجموعه به نوع کتاب دقت کرده تا کتاب مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای این منظور می‌توانید به فهرست کتاب‌های مجموعه complete ielts که در فوق به آن اشاره شده، مراجعه کنید.

برای خرید مجموعه کتاب‌های complete ielts می‌توانید علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر آن را از سایت‌های فروشگاهی کتاب و انتشارات به صورت آنلاین نیز خریداری کنید.

مجموعه کتاب‌های complete ielts انتشارات جنگل برای داوطلبان

مجموعه کتاب complete ielts انتشارات جنگل مناسب برای داوطلبان و مدرسان آیلتس را به آسانی می‌توانید از سایت این انتشارات تهیه کنید.

خرید مجموعه کتاب کامپلیت آیلتس

کتاب Cambridge English Complete IELTS Student Book B1

این کتاب که با پاسخ و سی دی صوتی همراه است به داوطلبان آزمون آیلتس تمریناتی را ارائه می‌دهد که گویی در کلاس حضور دارند. خرید کتاب complete ielts bands 4 5 که همان کتاب فوق است را می‌توانید از سایت انتشارات جنگل با تخفیفات ویژه تهیه کنید.

کتاب Cambridge English Complete IELTS Student Book B2

این کتاب مانند دیگر کتاب‌های این سری دارای ۸ درس است که در زمینه تقویت مهارت چهارگانه خواندن، نوشتن، گفتار، شنیدن، افزایش دانش دایره واژگان، تلفظ و گرامر تمرینات مفیدی دارد. خرید کتاب complete ielts b2 برای داوطلبانی که تمایل به کسب نمره ۵ تا ۶.۵ در آزمون را دارند، توصیه می‌شود.

کتاب Cambridge English Complete IELTS Student Book C1

کتاب فوق نیز دارای ۸ درس است که به داوطلبان آزمون آیلتس کمک می‌کند که برای کسب نمره ۶.۵ تا ۷.۵ مهارت لازم را کسب کنند.

همچنین بخوانید :  آموزش اینستاگرام حرفه ‌ای ; + ۲۳ نکته ! از صفر تا فروش در اینستاگرام

مجموعه کتاب‌های Cambridge English Complete IELTS teachers book

این مجموعه مختص مدرسان و اساتید آموزش زبان است که می‌توانید آن را از انتشارات جنگل تهیه کنید.

لازم به ذکر است که قیمت کتاب کامپلیت آیلتس در سایت انتشارات جنگل با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

حرف آخر …

کتاب کامپلیت آیلتس یکی از بهترین منابع برای آمادگی در آزمون آیلتس است که دارای سطوح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته است. مجموعه کتاب‌های complete ielts به شما در موفقیت از طریق تمریناتی در هر ۴ مهارت مورد نیاز برای آیلتس کمک می‌کند. این کتاب‌ها در دو گروه اصلی کتاب داوطلبان و مدرسین منتشر شده است.