وبلاگ ایسمینار

وبینار رایگان

چرا میگوییم وبینار رایگان خوب هست؟ چه مدرس، چه شرکت‌کننده!

مزایای شرکت در وبینار رایگان و برگزاری وبینار رایگان

وبینارها و کلاس‌های آنلاین به بخشی جدانشدنی از آموزش تبدیل شده‌اند و روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. چه چیزی بهتر از این که به راحتی و در خانه یا هر جا که هستید بتوانید چیزی را که دوست دارید بیاموزید و بر دانش و مهارت‌های‌تان بیفزایید. حالا اگر این فرصت آموزشی به رایگان در اختیار شما قرار گیرد که دیگر بهانه‌ای برای عدم شرکت در آن ندارید. البته تنها شرکت‌کننده نیست که از مزایای شرکت در یک کلاس یا رویداد رایگان بهره‌مند می‌شود بلکه برگزار کننده وبینار هم از مزایای وبینار رایگان بی‌بهره نمی‌ماند. در ادامه می‌خواهیم به طور مفصل در مورد این مزایا صحبت کنیم. همراه ما باشید تا مزایای شرکت در وبینار رایگان و برگزاری وبینار رایگان را بشناسید و ببینید چرا می‌گوییم وبینار یا کلاس رایگان خوب است.

مزایای شرکت در وبینار رایگان

در اینجا می‌خواهیم ببینیم یک وبینار رایگان چه مزایایی برای شرکت‌کننده دارد و چه چیزی را نصیب او می کند. مزایایی که از آنها صحبت می‌کنیم عبارتند از:

کسب مهارت یا دانش رایگان

اولین و تنها چیزی که در وبینار رایگان به چشم می‌آید این است که شما قرار نیست هیچ مبلغی را برای شرکت در آن پرداخت کنید. شاید با خودتان فکر کنید پس مصرف اینترنتم چه می‌شود و آیا این هزینه نیست. باید بگوییم مصرف اینترنت شما برای هر ساعت وبینار، چیزی کمتر از ۱۰۰۰ تومان است و اصلا عدد قابل توجهی نیست بنابراین از آن چشم‌پوشی می‌کنیم. حالا شما فرصت این را دارید که بدون پرداخت هزینه از یک فرصت آموزشی بهره ببرید و بر دانستنی‌های‌تان بیفزایید.

آشنایی با مدرس

وبینار رایگان این فرصت را به شما می‌دهد که مدرس را بشناسید تا اگر وبینار دیگری دارد که برای شرکت در آن باید هزینه بپردازید، بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید. شاید فکر کنید با یک جلسه که چیزی دستگیرتان نمی‌شود اما بدانید که همین یک جلسه هم می‌تواند دید خوبی در مورد مدرس به شما بدهد تا ببینید آیا  روش تدریس او برای شما مناسب است یا می‌توانید با او ارتباط برقرار کنید و اینکه تا چه اندازه برایش مهم است که شما چیز تازه‌ای یاد بگیرید و …

آشنایی با مهارت یا رشته جدید

چند بار برای‌تان پیش آمده که برای یادگیری یک مهارت جدید ذوق نشان داده‌اید اما پس از شرکت در کلاس‌های مختلف فهمیدید آن مهارت را دوست ندارید و به درد شخصیت‌تان نمی‌خورد؟ وبینار رایگان این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد که دانش و مهارت مورد علاقه‌تان را بیشتر بشناسید و سپس برای صرف هزینه یادگیری، برنامه‌ریزی کنید.

آشنایی با فضای وبینار و کلاس آنلاین

اگر شرایط شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارید و یا به هر دلیلی نمی‌توانید برای‌شان وقت بگذارید و از سوی دیگر در مورد کلاس‌های آنلاین و یادگیری در آنها تردید دارید، همین حالا در یک وبینار رایگان ثبت نام کنید تا ببینید چه قدر می‌توانید با فضای آن ارتباط برقرار کنید. بی‌شک وقتی از مزایای شرکت در وبینار بهره‌مند شوید، نمی‌توانید این گزینه را کنار بگذارید اما حتی اگر هم خوش‌تان نیاید، امتحانش مجانی‌ست!

[مشاهده وبینارهای رایگان]

 

فواید وبینار رایگان

مزایای برگزاری وبینار رایگان

اگر یک برگزارکننده یا مدرس هستید و یا می‌خواهید به عنوان یک برگزارکننده یا مدرس وارد میدان وبینارها شوید، وبینار رایگان برای شما هم مزایایی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

سنجش توانایی‌های تدریس

اگر تازه کار هستید و تا به حال سابقه تدریس نداشته‌اید، با برگزاری وبینار رایگان می‌توانید خودتان را بسنجید و ببینید چه‌قدر از پس این کار برمی‌آیید. شرکت‌کنندگان برای شرکت در وبینار رایگان هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و شما می‌توانید تعدادی از آنها را در وبینار رایگان خود داشته باشید و این تجربه را برای خود رقم بزنید.

پیدا کردن مخاطب و برندسازی

وبینار رایگان فرصت قرار گرفتن در برابر مخاطبان را به شما می‌دهد و موجب شناخته شدن شما توسط آنها می‌شود. اگر تازه کار هم هستید و می‌خواهید جامعه مخاطبان خود را شکل دهید، مطمئن باشید وبینار رایگان گزینه خوبی برای شماست. مخاطب بدون پرداخت هزینه وارد وبینار شما می‌شود و در معرض صحبت‌ها و آموزش‌های شما قرار می‌گیرد. اگر بتوانید او را جذب کنید و تصویری خوب از خودتان در ذهن او باقی بگذارید، حسابی برد کرده‌اید. حالا می‌توانید روی مخاطبان و مشتریان بعدی هم حساب کنید و به این شکل با دسترسی به جمع زیادی از مخاطبان و ارائه آموزش‌های ارزشمند، برند خود را بسازید.

توجه به  مسئولیت اجتماعی

اگر برندی معروف هستید با حمایت از وبینارها و برگزاری وبینار رایگان، می‌توانید مسئولیت اجتماعی خود را در زمینه آموزش انجام دهید. با این کار هم حس خوبی را در مخاطبان برندتان ایجاد می‌کنید و هم افراد جدید به جامعه مخاطبان‌تان افزوده می‌شوند و با همه اینها می‌توانید تصویر و حسی ماندگار نسبت به برندتان را در افراد به وجود آورید.

آشنایی با فضای وبینار و کلاس آنلاین و نرم افزار برگزاری

اگر می‌خواهید ببینید در فضای آنلاین چطور آموزش می‌دهید و یا آیا اصلا می‌توانید در این فضا خوب عمل کنید یا نه، یک وبینار رایگان برگزار کنید. شما تا در این فضا قرار نداشته باشید نمی‌توانید در مورد آن تصمیم بگیرید. با برگزاری وبینار رایگان، مخاطبانی را جذب کنید و محتوایی را که می‌خواهید به آنها ارائه دهید و بازخورد بگیرید. ببینید آیا همه چیز راضی‌کننده است یا نه. با این کار بیشتر با فضای نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین آشنا می‌شوید و به طور کلی می‌توانید فضا را ارزیابی کنید.

وبینار رایگان | فرصتی برای همه

چه برگزار کننده باشید چه مدرس و چه شرکت کننده، فرقی نمی کند؛ باز هم وبینار رایگان فرصتی خوب برای شماست تا بیاموزید و یاد بگیرید و تجربه ای تازه برای خودتان رقم بزنید. اگر می خواهید در وبینار رایگان شرکت کنید، سری به وبینارهای ایسمینار بزنید و اگر قصد برگزاری وبینار رایگان را دارید می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره ببرید. ما در کنار شماییم تا تجربه ای خوب از وبینار داشته باشید.

[وبینارت رو برگزار کن]