وبلاگ ایسمینار

وبینار در ایسمینار

با شرکت و برگزاری وبینار در ایسمینار، سوار بر موج آموزش آنلاین شوید!

آموزش آنلاین و مجازی این روزها بسیار زیاد شده و خیلی از افراد کلاس‌های خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند. همچنین افراد ترجیح می‌دهند به جای حضور در کلاس‌های حضوری، کلاس آنلاین ثبت نام کنند و از راه دور و به صورت آنلاین آموزش ببینند. ایسمینار یکی از پلتفرم هایی است که امکان ایجاد وبینار را برای مدرسین فراهم کرده و کاربران به راحتی می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

برای اینکه از خدمات این پلتفرم ارزان‌تر و با کد تخفیف استفاده کنید، می توانید وارد وب سایت تخفیف‌هات شده و کد تخفیف ایسمینار را رایگان دریافت کنید.

 

 

وبینار چیست؟

وبینار به دوره‌هایی که به صورت آنلاین برگزار می شوند، گفته می شود که می‌تواند شامل کلاس آنلاین، سمینار آنلاین و… باشد.

از طریق webinar و محیط وب تعاملی دو طرفه میان برگزار کننده و شرکت کنندگان به صورت آنلاین ایجاد می شود. در وبینار امکان دیدن تصویر مدرس، اشتراک فایل ارائه، پخش ویدئو، تعامل مستقیم با کاربران و … وجود دارد.

وبینار مزیت هایی دارد و این مزیت ها شامل صرفه جویی در هزینه و زمان می شود. به این صورت که برای شرکت در وبینار نیاز به خروج از منزل نیست و به همین دلیل در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.

 

ایسمینار چیست؟

ایسمینار پلتفرمی برای مدیریت و برگزاری رویدادهای زنده و آنلاین می باشد. با ایسمینار هم می توانید وبینار برگزار کنید و هم می‌توانید در وبینار مورد علاقه‌تان شرکت کنید. ایسمینار با هدف عدالت آموزشی، مهارت افزایی، احترام متقابل، تجربه‌ی خوب، مسئولیت اجتماعی و هم‌افزایی فعالیت می‌کند.  در ایسمینار وبینارهایی در حوزه ی استارتاپ، بازاریابی، برنامه نویسی، توسعه فردی، کسب و کار و … همواره در حال برگزار‌ی‌ست و بدون هیچ محدودیت زمانی و جغرافیایی امکان شرکت در وبینار فراهم هست.

برای داشتن کد تخفیف ایسمینار و استفاده از خدمات این وب سایت می توانید به وب سایت تخفیف هات مراجعه کنید. کد تخفیف رایگان و تست شده‌ی eseminar را در این وب سایت در دسترس کاربران می‌باشد.

 

آموزش آنلاین با ایسمینار

ایسمینار پلتفرمی است که مشکل آموزش آنلاین را برای شرکت‌کنندگان و همچنین برگزارکنندگان حل کرده است. آموزش آنلاین برای حوزه‌های مختلف در این وب سایت با موفقیت و به راحتی صورت می گیرد. تاریخ و ساعت مشخصی برای کلاس و دوره به صورت آنلاین از قبل مشخص می شود و برگزار کننده و شرکت کننده در زمان تعیین شده آنلاین می‌شوند و آموزش آنلاین صورت می‌گیرد.

 

خرید فیلم آموزشی

برای دوره هایی که در eseminar برگزار می شود، این امکان وجود دارد تا فیلم آموزشی ضبط شود و برای فروش در این سایت قرار گیرد. در زمان ثبت نام کاربران می‌توانند انتخاب کنند که در دوره به صورت آنلاین حضور داشته باشند و فیلم آموزشی را نیز دریافت کنند. همچنین می توانند انتخاب کنند که در دوره و کلاس به صورت آنلاین حضور نداشته باشند و تنها فیلم ضبط شده را در پروفایل کاربری خود دریافت کنند.

 

حتی بعد از برگزاری webinar نیز امکان خرید فیلم آموزشی در eseminar وجود دارد و کاربران به راحتی می توانند خرید فیلم آموزشی را انجام دهند. تمامی فرآیندها برای خرید ویدئوهای آموزشی به صورت آنلاین صورت می گیرد.

 

آموزش مجازی رایگان

در ایسمینار آموزش‌های مجازی به صورت رایگان نیز صورت می گیرد. معمولا برخی از اساتید وبینار رایگان برگزار می‌کنند. همچنین برخی دیگر فیلم ضبط شده‌ی کلاس خود را به صورت رایگان بر روی سایت ایسمینار دردسترس کاربران قرار می‌دهند. برای دریافت و دیدن این ویدئو ها نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد.

در ایسمینار این فرصت را دارید تا از هرکجای دنیا به بهترین و به‌روزترین دوره‌های حوزه‌های مختلف دسترسی داشته و در آن شرکت کنید.
پس فرصت را از دست ندهید و برای دریافت کد تخفیف ایسمینار و استفاده از خدمات این پلتفرم به وب سایت تخفیف هات مراجعه کنید و کد تخفیف رایگان و تست شده‌ی eseminar را در این وب سایت تهیه کنید.