وبلاگ ایسمینار

سوخت سال جدید با ایسمینار

سوخت سال جدید تمام شد!

در کمپین نوروزی سوخت سال جدید که از اسفند سال ۱۳۹۷ آغاز شد و تا ابتدای اردیبهشت ماه ادامه داشت، ۱۰ وبینار منتخب و ۷ ویدئوی ضبط شده از وبینارهای برگزار شده برتر در حوزه کارآفرینی، استارتاپی و بازاریابی با تخفیف ۲۰ درصدی در اختیار علاقه مندان به یادگیری قرار گرفت. این وبینارها در جهت ارائه آموزش های بروز و کاربردی با همکاری اساتید معتبر برگزار شدند.

در ادامه به ارائه برخی از نتایج این کمپین می پردازیم.

یادگیری آنلاین مهارت های استارتاپی و بازاریابی در ایسمینار

پر فروش ترین کمپین ایسمینار

با توجه به حضور مدرسان شاخص و ارائه موضوعات جذاب در این وبینارها و همچنین مدت طولانی‌تر کمپین سوخت سال جدید در مقایسه با جمعه وبیناری و یلدای وبیناری تعداد کاربران و ارزش سبد خرید آنها افزایش پیدا کرد. به طوری که در مقایسه با کمپین یلدای وبیناری تعداد خریداران ۲۰۰ درصد افزایش داشت و هر مشتری به طور میانگین ۳ برابر بیشتر هزینه کرد.

 

بیشترین خرید در کمترین زمان

از نیمه شب تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ۹ فروردین، فروش ایسمینار به بالاترین میزان خود رسید و در کمتر از ۳ ساعت توانست فروشی بیش از کل فروردین ماه سال ۱۳۹۷ را ثبت کند.

 

پر مخاطب ترین و پر فروش ترین وبینارهای ایسمینار

وبینار اصول راه اندازی استارتاپ در اروپا و فنلاند، دوره آنلاین راه اندازی استارتاپ ایرانی، وبینار پرفورمنس مارکتینگ و وبینار پیش‌بینی مالی برای استارتاپها در مجموع ۹۰ درصد از مبلغ خریدها و ۷۰ درصد از تعداد خریدها را به خود اختصاص دادند. وبینار رایگان هوش مصنوعی در سیلیکون ولی ویژه استارتاپها نیز توانست با ثبت نام ۵۰۰ کاربر، پر مخاطب ترین وبینار کمپین شود. این وبینار توسط علی امینیان مدیر ارشد یادگیری ماشین شرکت ادوبی و مهندس نرم افزار سابق شرکت گوگل در کالیفرنیا برگزار شد.

 

پر امتیازترین وبینارهای ایسمینار

سه وبینار دارای بالاترین درصد رضایت‌مندی کاربران در سال ۱۳۹۸ و در عین حال جزو پرفروش‌ترین وبینارهای امسال بوده‌اند. دوره آنلاین راه اندازی استارتاپ ایرانی با تدریس مانوئل اوهانجانیانس (موسس و مدیر عامل ایسمینار) در ۳ جلسه ۴ ساعته برگزار شد و توانست رضایت ۱۰۰ درصدی کاربران را به خود جلب کند و وبینار پرفورمنس مارکتینگ با تدریس محمد سمیعی (مدیر ارشد بازاریابی ریحون) رضایت بسیار بالا از کاربران کسب کرد و در رتبه دوم قرار گرفت. وبینار اصول راه اندازی استارتاپ در اروپا و فنلاند نیز با کسب رضایت بالای ۸۵ درصد در جایگاه سوم قرار گرفت. قابل ذکر است که تعداد کاربران رای دهنده در سه وبینار متفاوت بوده و بدین خاطر می توان هر سه وبینار را در سطح عالی ارزیابی کرد.

برترین وبینارهای کمپین سوخت سال جدید از نگاه مخاطبان

در مجموع ۸۸ درصد از خریدها به وبینارها و ۱۲ درصد به ویدئوها اختصاص داشت. درصد ثبت نام کنندگان خانم در کمپین سوخت سال جدید ۱۹ درصد بود که در مقایسه با کمپین های قبلی ۵ درصد رشد داشته است.

اما یک خبر خوب برای کسانی که فرصت حضور در این وبینارهای ویژه را نداشتند. شما می توانید همین حالا فیلم ضبط شده وبینارهای منتخب را در جشنواره «دونه تا خوشه» خریداری کنید و برای شرکت در وبینارهای پیش رو در ایسمینار اعتبار ویژه بگیرید.