وبلاگ ایسمینار

پرسش های متداول درباره نحوه برگزاری وبینار

سوالات متداول برگزارکنندگان وبینار

ایسمینار پلتفرم برگزاری و مدیریت وبینار و رویدادهای آنلاین است که امکانات مورد نیاز برای برگزاری یک وبینار را در اختیار برگزارکنندگان قرار می دهد. در ادامه به سوالات متداول شما درباره برگزاری وبینار در ایسمینار پاسخ می دهیم:

آنچه در این مطلب خواهید خواند

چطور به ایسمینار اعتماد کنیم؟

ایسمینار علاوه بر دارا بودن نشان اعتماد الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و نشان ساماندهی وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، با ۶ سال تجربه و فعالیت و برگزاری بیش از ۶۰۰ وبینار و رویداد آنلاین و همکاری با ده ها سازمان و موسسه معتبر یکی از رسانه های اصلی و شناخته شده آموزش و تولید محتوای وبیناری است. گواه این حرف برندهایی هستند که از خدمات ایسمینار استفاده کرده اند همچون روزنامه دنیای اقتصاد، فرادرس، دانشگاه آزاد اسلامی، صندوق نوآوری و شکوفایی، دیجی کالا، اخبار رسمی، آی‌کن و …

آیا برگزاری وبینار در ایسمینار هزینه ای دارد؟

در حال حاضر کارمزدی از مبالغ پرداخت شده توسط ثبت نام کنندگان کسر نمی شود. اما برای استفاده از نرم افزار هزینه ای به صورت ساعتی دریافت می شود. هزینه ساعتی استفاده از نرم افزار معادل ۱۸ هزار تومان برای ۱۰۰ نفر کاربر آنلاین به طور همزمان و ساعتی ۳۰ هزار تومان برای ۲۰۰ نفر کاربر آنلاین به طور همزمان است.

 

دستیار پشتیبانی چه کاری انجام میدهد؟

در صورتی که بخواهید از دستیار پشتیبانی استفاده کنید ایسمینار یک نفر را به عنوان پشتیبان اختصاصی به شما معرفی می کند تا تست صدا، تصویر و اینترنت را با مدرس انجام دهد و در وبینار نیز حضور خواهد داشت و اگر افرادی که در وبینار شما ثبت نام کرده اند برای ورود به وبینار با مشکلی مواجه شدند می توانند با پشتیبان تماس بگیرند تا دیگر شما درگیر مشکلات فنی کاربران نشوید. هزینه هر ساعت پشتیبانی وبینار، ۳۰ هزار تومان است. در هنگام ثبت وبینارتان می‌توانید برای افزونه پشتیبانی درخواست دهید.

 

پیشنهاد مطالعه: وقتی میگوییم پشتیبانی وبینار، از چی حرف میزنیم؟

 

برای برگزاری وبینار به چه امکاناتی نیاز دارم؟

برای برگزاری وبینار باید از لپ تاپ استفاده کنید چون بر روی لپ تاپ هم وب کم قرار دارد و برای پخش صدا هم می توانید از میکرفون لپ تاپ استفاده کنید. در صورتی که از کیفیت صدای میکروفون لپ تاپ راضی نیستید می توانید از هندزفری موبایل یا هدست هم استفاده کنید.

 

همچنین بخوانید :  هدف گذاری نکنید! اگر این ۱۱ نکته را بلد نیستید... | روش های هدف گذاری + تکنیک های هدف گذاری درست

برای برگزاری وبینار سرعت اینترنتم چقدر باید باشد؟

برای برگزاری وبینار باید نرخ آپلود اینترنت تان بالا باشد. برای محاسبه نرخ آپلود اینترنت می توانید از سایت speedtest استفاده نمایید. حداقل نرخ آپلود اینترنت باید بیشتر از ۱ مگابیت بر ثانیه باشد.

 

برای برگزاری وبینار می توانم از موبایل استفاده کنم؟

برای تسلط بیشتر هنگام سخنرانی و تدریس در وبینار به شما پیشنهاد می کنیم که از لپ تاپ استفاده کنید.

 

از چه نرم افزاری برای برگزاری وبینار می توانم استفاده کنم؟

در حال حاضر ما در ایسمینار امکان استفاده از نرم افزار Adobe Connect را برای شما فراهم کرده ایم.

 

آیا می‌تونم فقط برای تعداد خاصی از افراد وبینار برگزار کنم و وبینارم به صورت عمومی تو سایت قابل رویت نباشه؟

بله، شما در زمان ایجاد وبینار می توانید گزینه رویداد خصوصی را انتخاب کنید. بعد از ثبت و انتشار وبینار در ایسمینار، فقط افرادی می توانند صفحه رویداد شما را ببینند که لینک صفحه وبینار را در اختیارشان قرار داده باشید. در این حالت، بازدیدکنندگان سایت ایسمینار نمی‌توانند وبینار شما را ببینند و در آن ثبت‌نام کنند.

کاربران من چگونه می توانند در وبینار شرکت کنند؟

کاربران شما برای شرکت در وبینار باید صفحه راهنمای حضور در وبینار را به صورت کامل مطالعه نمایند. برای ورود به وبینار آنها باید وارد پنل کاربری‌شان در ایسمینار شوند و بر روی گزینه ورود به وبینار کلیک کنند. کاربران با استفاده از موبایل، تبلت و کامپیوتر می‌توانند در وبینار شرکت کنند.

 

وبینارم را چه روز و ساعتی برگزار کنم؟

ما در مقاله ۴+۱ نکته ضروری برای همه برگزارکنندگان وبینار به این سوال پاسخ داده ایم و نکاتی را توضیح داده ایم که با عمل کردن به آنها می توانید یک وبینار خوب برگزار کنید.

 

وبینارم را چند روز قبل از برگزاری وبینار باید در ایسمینار ثبت کنم؟

شما حداکثر ۳ روز پیش از برگزاری وبینار می توانید وبینارتان را در ایسمینار ثبت کنید. به دلیل اینکه شما بتوانید زمان کافی برای اطلاع رسانی وبینارتان و جذب مخاطبان داشته باشید و همچنین نحوه کار کردن با نرم افزار را یاد بگیرید و از بابت بخش های فنی وبینار خیالتان راحت شود.

 

پیشنهاد مطالعه: راهنمای ثبت وبینار در ایسمینار

 

قصد برگزاری یک وبینار با سخرانان متفاوت دارم، آیا این امکان وجود دارد؟

بله در هنگام ثبت وبینار جدید می توانید برای وبینارتان یک مدرس اصلی و چندین مدرس فرعی تعیین کنید.

 

همچنین بخوانید :  زبان بدن (Body language) چیست؟ ۱۴ ترفند حرفه‌ای زبان بدن

می خواهم وبینار های چند جلسه ای یا دوره آنلاین برگزار کنم ، آیا برای هر جلسه باید به صورت جداگانه در پنل کاربری ام یک وبینار جدید تعریف کنم؟

خیر نیازی به این کار نیست. شما با تعریف یک وبینار جدید می توانید تمام جلسات را برگزار کنید و زمان برگزاری هر جلسه را نیز مشخص کنید. برای دوره آنلاین یا تمام جلسات وبیناری آن یک لینک ورودِ مشابه تعریف می شود و همه جلسات بر روی همان لینک برگزار می شوند.

 

نحوه ی تسویه حساب با برگزارکنندگان وبینار به چه صورت است؟

بعد از برگزاری وبینار از طریق تیکت پشتیبانی، درخواست تسویه حساب دهید. ایسمینار کل مبالغ حاصل از فروش بلیط وبینارهای تک جلسه ای را حداکثر طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری به حساب شخص مدیر وبینار واریز خواهد کرد.

تسویه درآمد حاصل از فروش ویدئوها به صورت یک بار در ماه انجام می شود. برای تسویه حساب به دپارتمان تسویه حساب، تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.

 

آیا این امکان هست که مبلغ ثبت نام در وبینار به صورت مستقیم به حساب برگزارکننده واریز گردد؟

در حال حاضر خیر. هزینه پرداختی ثبت نام کنندگان به حساب ایسمینار منتقل می‌شود. که از دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لغو برگزاری وبینار توسط برگزار کننده
  • ضبط نکردن وبینار در وبینارهایی که بایستی ویدئوی وبینار در پنل کاربری افراد ثبت نامی قرار گیرد.

که در صورت بروز هر یک از موارد بالا ایسمینار بتواند مبالغ را بدون هیچ مشکلی به شرکت کننده عودت دهد.

 

من یک وبینار تعریف کرده ام ولی هنوز بر روی سایت منتشر نشده است، علت آن چیست؟

وبینار شما حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری بررسی می شود و در صورتی که نیاز به اصلاح نداشته باشد بر روی سایت منتشر خواهد شد. بعضی اوقات ممکن است شما وبینارتان را به صورت پیش نویس در پنل کاربری تان ذخیره کرده باشید که در این صورت باید گزینه «ثبت و ارسال برای تایید» را انتخاب نمایید تا وبینار شما برای بررسی به دست ما برسد.

 

یک وبینار تعریف کرده ام و برای آن بلیط های پولی تعریف کرده ام، آیا می توانم به چند نفر بلیط رایگان بدهم؟

بله شما می توانید کد تخفیف ۱۰۰ درصدی تعریف کنید و در اختیار آنها قرار دهید تا بدون پرداخت هزینه بتوانند در وبینارتان شرکت کنند.

بلیت وبینارم را تا چه زمانی می توانم به فروش برسانم؟

شما می‌توانید بلیت وبینار را تا زمان پایان وبینارتان تعریف نمایید. درصورتی که دوره ی آنلاین تعریف کرده اید، تا پایان آخرین جلسه می‌توانید بلیت های خود را باز بگذارید.

 

ایسمینار برای فروش بیشتر وبینار چه کمکی می‌کند؟

برای اطلاع‌رسانی و افزایش میزان دیده شدن وبینارتان می توانید از بسته های اطلاع رسانی و تبلیغاتی ایسمینار استفاده کنید. ایسمینار به منظور اطلاع رسانی ۳ بسته برنزی، نقره‌ای و طلایی را تدارک دیده که قیمت هر کدام به ترتیب ۲۰۰، ۴۵۰ و ۷۰۰ هزار تومان است. بعد از انتشار وبینارتان در ایسمینار می‌توانید این بسته‌ها را خریداری کنید. پیش از سفارش حتما از تیم بازاریابی ایسمینار مشاوره بگیرید.

من یک وبینار تعریف کرده ام و بر روی سایت منتشر شده است، آیا می توان زمان آن را تغییر داد و یا آن را حذف کرد؟

در صورتی که قصد تغییر تاریخ وبینار را داشته باشید باید حداکثر ۱ روز قبل از زمان برگزاری وبینار به ایسمینار و ثبت نام کنندگان اطلاع دهید. هر برگزارکننده و مدرس وبینار تنها ۱ بار می تواند تاریخ وبینار را تغییر دهد.

برای تغییر تاریخ وبینار باید وارد «پنل کاربری» شوید و تیکت پشتیبانی به دپارتمان برگزاری وبینار ارسال کنید  و تاریخ شروع و پایان وبینار را برای تغییر، اعلام نمایید. در صورتی که برای تاریخ فعلی وبینارتان افرادی ثبت نام کرده اند شما موظف هستید حداکثر ۲ روز قبل از تاریخ فعلی، تاریخ جدید را به آن ها اطلاع دهید و در صورت عدم موافقت آنها با تاریخ جدید بایستی تمام مبلغ دریافتی از کاربران به آن ها عودت داده شود.

 

همچنین بخوانید :  کد بورس ; ۰ تا ۱۰۰ بورس کد بورس من

اگر برای وبینارم ثبت نامی وجود داشته باشد اما در زمان برگزاری وبینار هیچ شرکت کننده ای آنلاین نشد، میتوانم وبینارم را لغو و یا تاریخ جدیدی برای آن تعریف کنم؟

در صورتی که در صفحه معرفی وبینارتان نوشته شده باشد که ویدئوی وبینار را در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می دهید شما موظف به برگزاری وبینار در تاریخ و زمان مقرر هستید و به هیچ عنوان امکان لغو وبینار را ندارید و بایستی وبینار را برگزار کنید و ویدئوی آن را ضبط کنید.

 

در صورتی که فراموش کنم وبینارم را ضبط کنم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

در صورتی که برای برگزاری وبینارتان از بسته پشتیبانی استفاده نکنید و فراموش کنید که ویدیوی وبینار را ضبط کنید و اگر در صفحه معرفی وبینارتان ذکر کرده باشید که ویدئوی وبینار را در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می دهید بایستی مجددا وبینار را به صورت خصوصی برگزار کرده و ویدئوی آن را ضبط کنید.

 

آیا برای برگزاری وبینار حتما باید آنلاین شد؟

بله، سخنران باید در زمان مقرر آنلاین شود و به صورت زنده صحبت کند و اجازه پخش فایل ویدئویی وبینارهای ضبط شده را ندارد. وبینار باید به صورت زنده برگزار شود.

 

وبینارم را ثبت کرده ام چگونه می توانم به نرم افزار وبینار دسترسی داشته باشم؟

به محض پرداخت صورت حساب وبینارتان فعال میشود و از پنل کاربری بخش “وبینار های ایجاد شده ی من” می‌توانید بعد از نصب نرم افزار وبینار، بر روی دکمه‌ی “ورود به وبینار” کلیک کنید و وارد محیط برگزاری وبینار شوید.

 

بعد از برگزاری وبینار می توانم ویدئوی آن را به فروش برسانم؟

بله بعد از برگزاری وبینار می توانید ویدئوی ضبط شده آن را در وب سایت ایسمینار برای فروش قرار دهید. سیاست فروش ویدیو وبینار را در هنگام ثبت وبینار تعیین کنید.

در صورتی که ویدیو وبینار را به صورت انحصاری در ایسمینار به فروش می‌رسانید، گزینه ی ۷۰-۳۰ را انتخاب کنید و درصورتی که ویدیو وبینارتان را در سایت خود یا دیگر سایت های فروش ویدیو آموزشی می‌خواهید به فروش برسانید گزینه ی ۵۰-۵۰ را انتخاب نمایید.

یک نکته: در صورتی که تیک همکاری با ایسمینار را زده اید طبق قوانین سایت، ایسمینار می‌تواند برای فروش بیشتر هر مقدار تخفیفی که لازم باشد را روی بلیت ویدیو وبینارتان اعمال نماید.

همین الان اولین وبینارتان را در ایسمینار ثبت کنید:

برگزاری وبینار در ایسمینار

 

اگر سوال دیگری دارید لطفا در بخش نظرات این مقاله ارسال کنید و یا با ما تماس بگیرید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 67
دوست نداشتم: 53
میانگین امتیازات: 1.26

37 دیدگاه در “سوالات متداول برگزارکنندگان وبینار

اگر نخواهم ویدیو ی خود را در ایسمینار به فروش برسانم ویدیو چطور به دست ثبت نام کنندگان قرار میگیرد؟

سلام نهایتا تا یک هفته بعد از برگزاری وبینار لینک دانلود ویدیوی وبینار به ایمیل کاربران ثبت نام کننده ی شما ارسال می شود.

باسلام چگونه میشود گواهی برای شرکت در وبینارها دریافت کرد؟

سلام وقت بخیر
در حال حاضر گواهی حضور در وبینار توسط پلتفرم ایسمینار ارائه نمی شود اما می توانید با برگزارکننده وبینار صحبت کنید که آیا میتوانند برای حضور شما در وبینار گواهینامه صادر کنند یا خیر.

صدور گواهى حضور در وبینار بسیار عالى است؛ بخصوص براى اساتید محترم و دانشجویان آنها لازم و نشاندهنده اهمیت کاربر در ایسمینار و براى استاد است?

با سلام

آیا این امکان وجود دارد که وبینار یا قسمتی از وبینار را از طریق ای سمینار با شورت کد در داخل وب سایتم نمایش بدم؟

سلام روزتون بخیر
اگر منظور جناب عالی فروش بلیت های وبینار در سایت خودتون هست، میتونید با دریافت “کد برای سایت شما” در سایت خود نیز وبینار خود را به فروش برسانید. ولیکن برای نمایش قسمتی از ویدیو وبینار خود، می بایست در سایت های نمایش دهنده ویدیو همانند آپارات و … آپلود کرده و آن را منتشر کنید.

درودها به مجموعه ایسمینار بویژه مانوئل خان…
چند تا نکته :
یکم: توی توضیحات درباره قیمت این جمله رو گذاشتید: برای ۱۰۰ نفر ۱۱۲ هزار تومن و برای ۲۰۰ نفر ۲۱ هزار تومن!!! منطق این اختلاف رو میشه بگید؟ منطق میگه هرچه بیشتر کاربر بیاد ترافیک بیشتری مصرف میشه در نتیجه پولش بیشتر باید باشه ولی الان برعکسه…احساسم اینه ۱۱۲ اشتباه به جای ۱۲ گذاشته شده.
دوم: من اگر بخوام پخش همزمان وبینار رو هم در ایسمینار داشته باشم هم در وب سایت خودم، شما چه خدماتی میتونید بدید؟

سلام روز بخیر
به تازگی متن این مقاله به دلیل تغییرات قوانین و پروتکل های سایت کمی ویرایش شده است و فکر میکنم این عدد ۱۱۲ هزار تومان اشتباه تایپی بوده است. ممنون از اطلاع رسانی شما؛ این مورد را اصلاح کردیم و قیمت درست در حال حاضر ساعتی ۱۲ هزار تومان است.
در مورد سوال دوم شما، اگر منظورتان فروش بلیت های وبینارتان در سایت شخصی خود است امکان کپی کد فروش از بخش پنل مدیریت وبینار را دارید. طبق قوانین سایت ایسمینار شما میبایست تمام ثبت نامی های خود را به صورت متمرکز در سایت ایسمینار انجام دهید ولیکن میتوانید از “کد برای سایت شما” استفاده نمایید.

آیا امکان اشتراک صفحه نمایش هم وجود دارد ، به عنوان مثال برای برگذاری کلاس های برنامه نویسی ؟

بله می‌تونید در وبینار صفحه نمایش را هم به اشتراک بگذارید و فضای دسکتاپ و هر نرم افزار دیگه‌ای را به شرکت کننده ها نمایش بدید.

سلام و وقتتون به خیر. من در یک وبینار ثبت نام کردم و الان می خوام ویدیوی وبینار رو با گوشی نگاه کنم اما صدای ویدیو مشکل داره. چه جوری می تونم صدا رو درست کنم؟

سلام وقت بخیر
ویدئوی وبینارها برای دانلود در پنل کاربری تان قرار میگیرد. برای مشکل صدا نگران نباشید.
با تشکر

سلام خسته نباشید،ببخشید حجم مورد نیاز و همچنین سرعت مورد نیاز برای تماشای سمینار به صورت انلاین باید چقدر باشد تا بدون هیچ مشکلی بتونم تماشا کنم؟ و اینکه ایا حجم اینترنت نیم بها حساب میشود؟
با تشکر از وبسایت خوبتان

سلام وقت بخیر
اگر اینترنت شما بیشتر از ۵۱۲ مگ باشد بهتر است اما هر چقدر این عدد بالاتر باشد دریافت صدا و تصویر بهتر خواهد بود. در حال حاضر مصرف حجم به صورت نیم بها نیست اما در حال مذاکره با شرکت های ارائه دهنده اینترنت هستیم تا این امکان را فراهم کنیم. اما به صورت معمول یک وبینار ۲ ساعته حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ مگ حجم مصرف می کند.
با تشکر از همراهی ارزشمند شما

سلام
امکان دریافت گواهی شرکت در وبینار از همان محیط برگزاری وبینار برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد؟
برخی سایت‌های انگلیسی‌زبان مثل on24 که پلتفرمی شبیه ایسمینار است، در همان زمان برگزاری وبینار منویی با عنوان Cetificate در اختیار می‌گذارند و بر اساس میزان زمانی که کاربر وبینار را مشاهده کرده است، برای او گواهی صادر می‌شود. مثلاً هر کاربری که ۹۰ درصد زمان وبینار آنلاین باشد و وبینار را مشاهده کند برایش به طور خودکار گواهی صادر می‌شود و همان لحظه می‌تواند دانلودش کند.
چنین امکانی در ایسمینار وجود دارد؟
با تشکر

سلام وقت بخیر
در حال حاضر گواهینامه ای از جانب ما صادر نمی شود اما برخی از برگزارکنندگان وبینارها، برای وبینارهایشان گواهینامه ارائه می کنند که در توضیحات صفحه وبینارشان قابل مشاهده هست.
با تشکر

سلام،
در وبینارهای خصوصی آیا کاربران باید عضو سایت باشند؟

سلام
در وبینار خصوصی این امکان را دارید که یا کاربران مستقیما وارد سایت ایسمینار بشن و از طریق سایت در وبینار شما ثبت نام کنند یا شما لیست اطلاعات آنها را در سایت بارگزاری کنید تا برایشان اکانت جهت ورود به وبینار به صورت خودکار ایجاد شود.
در نظر داشته باشید که در صورت انتخاب هر یک از روش ها، کاربر باید از طریق پنل کاربری اش در ایسمینار وارد وبینار شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می تونید با ما تماس بگیرید.
با تشکر

سلام
چطوری میشه مشخصات مدرس و برگزارکننده ای که داخل سایت ثبت کردیم رو تغییر بدیم یا حذفشون کنیم؟

سلام وقت بخیر
لطفا یک تیکت به واحد فنی و پشتیبانی ارسال بفرمایید تا همکارانم راهنمایی تان کنند.
با تشکر

سلام روزتون بخیر
وبینار چه حجم اینترنت مصرف میکنه؟؟
و برا ی نصب اپلیکیشن روی گوشی چه اپی رو نصب کنیم
ممنون میشم جواب بدین???

سلام وقت بخیر
یک وبینار ۱ تا ۲ ساعته معمولا حدود ۲۰۰-۳۰۰ مگ حجم از اینترنت را مصرف می کند مگراینکه کیفیت وبکم سخنران زیاد باشد یا مدت زمان وبینار طولانی باشد. از طریق لینک زیر می توانید اپلیکیشن ادوب کانکت را نصب کنید:
http://esmn.ir/guideuser
با تشکر

سلام من وبینار ثبتنام کردم کد رهگیریمو گرفتم میخام وارد حساب کاربریم شم میگه ثبت نام نکردی و امیلمو قبول نمیکنه چیکار کنم

سلام
هرکاری میکنم عکسم رو برای برگزار کننده نمیتونم آپلود کنم، مشکل چیه؟

سلام وقت بخیر
لطفا این مشکل را به صورت تیکت به بخش فنی ارسال بفرمایید تا همکارانم سریع بررسی و پاسخ بدهند.
با تشکر

سلام
مقصود از فروش ویدئوی سمینار اینه که کاربر میتونه خود ویدئو رو دانلود کنه برای خودش یا میتونه دوباره اون رو توی محیط شبیه به خود وبینار ببینه و امکان دانلودش رو نداره؟ میشه کاری کرد که فقط امکان تماشاش رو داشته باشه و نه دانلود؟

سلام وقت بخیر
شما در هنگام تعریف بلیت می توانید مشخص کنید که آیا کاربران بعد از ثبت نام می توانند ویدئوی وبینار را هم داشته باشند یا خیر. به صورت کلی وقتی کاربران امکان دریافت ویدئوی وبینار را داشته باشند بعد از وبینار می توانند به صورت آنلاین ویدئو را ببینند و ۱۴ روز بعد از آن هم ویدئو را دانلود کنند. اما شما می توانید فقط امکان تماشای ویدئو به صورت آنلاین را برای آنها قرار بدهید اما بعد از مدتی این لینک غیر فعال می شود.
با تشکر

سلام خسته نباشین بنده میخوام اطلاعات حساب کاربریم رو تغییر بدم و اطلاعات اصلی خودم رو وارد کنم اما وقتی روی دکمه ذخیره کلیک میکنم تغییرات ذخیره نمیشه و اطلاعات بنده ویرایشش نمیشه خواستم بدونم مشکل چیه؟

سلام وقت بخیر
لطفا یک تیکت به بخش فنی ارسال بفرمایید تا بتونیم موضوع را بررسی و راهنمایی تان کنیم.
با تشکر

سلام . میخواستم بدونم زمان برگزاری وبینار اسامی شرکت کنندگان برای میزبان نمایش داده میشه یا خیر ؟
با استفاده از اسکای روم

سلام وقت بخیر
بله اسامی کاربران در هنگام برگزاری وبینار نمایش داده میشود و تعداد افراد آنلاین را هم می توانید ببینید. اگر بخواهید لیست شرکت کنندگان نمایش داده نشود هم در نرم افزار اسکای روم و هم در نرم افزار ادوب کانکت این قابلیت وجود دارد.

سلام خسته نباشید
من میخوام یک وبینار اولیه فعلا تعریف کنم در ای سمینار تا بازدهی و استقبالش رو بسنجم، میتونم مثلا از ده روز قبل از تاریخی که میخوام برگزار کنم تعریفش کنم که ببینم چند نفر از خود ای سمینار ثبت نام میکنن و چند نفر از طریق تبلیغات خودم یا نهایتا ۳ روز قبل از برگزاری میشه تعریف کرد؟

سوال دوم: وبیناری رو مجانی برگزار کردم، فیلمش رو هم بخوام مجانی بزارم باید به ای سمینار پول بدم؟

سوال سوم: فیلم وبینار رو برای فروش بزارم نوشتید ۷۰-۳۰ هست، ۷۰ درصد به نفع برگزار کننده یا ای سمینار؟

سوال چهارم: ویدیو رو خودمون با ابزارهایی مثل کمتازیا باید ضبط کنیم؟ یا خود ای سمینار افزونه ای چیزی داره برای ضبط؟

سوال پنجم: جریان این ابزارهای اضافه که با هزینه قرار دادید چیه و شامل چیا میشه؟

سوال ششم: فیلم رو خودمون ضبط کردیم ادیتش هم با خودمونه؟ در نهایت باید فایل mp4 ش رو بدیم بخش پشتیبانی ای سمینار تا بزاره و خودمون نمیتونیم آپلود کنیم؟

سلام وقت بخیر
درمورد سوال اول : بله میتونید حتی از ۲ ماه جلوتر وبینارتون رو ایجاد کنید و اینطوری فرصت بیشتری برای تبلیغ و بازاریابی را هم از سمت خودتون و هم از سمت ما داشته باشید.
سوال دوم : خیر بابت قراردادن ویدئو در پنل هزینه ای درسافت نمیشود.
سوال سوم : اگر به صورت ارگانیک توسط کاربران خریداری شود ۷۰ درصد برای برگزار کننده و ۳۰ درصد برای ایسمینار خواهد بود.
سوال چهارم :خودتان هم میتوانید ضبط کنید و تیم پشتیبانی هم میتواند این امکان را برای شما انجام دهد.
سوال پنجم: بسته های شتاب برای تبلیغات هستند که امکان دیده شدن وبینار شما را برای افراد با تعداد بالاتر میدهند.
سوال ششم :شما فایل رو آپلود میکنید و بعد در صورت ادیت این امر را تیم ما انجام میدهد و در پنل شما قرار میدهد.

سپاس از همراهی شما

سلام تو رو خدا کمک کنید من رمزم رو در اختیار دارم اما هر چی در قیمت ورود میزنم نمیره توش تو رو خدا اوه میشه راهنماییم کنید.

سلام کاربر گرامی وقت بخیر
لطفا یا با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۲۶۶۱۰ – داخلی ۳ تماس بگیرید همکاران راهنمایی کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.