وبلاگ ایسمینار

متن معرفی وبینار

راهنمای نگارش محتوای معرفی وبینار

زمانی که دعوت نامه یا تبلیغ وبینارتان را برای اعضای خبرنامه تان ارسال می کنید، ایمیل شما را بر اساس عنوان آن باز می کنند. پس تا جایی که می توانید برای وبینار و ایمیل تان عنوانی انتخاب نمایید که به اندازه کافی ترغیب کننده باشد.

پست هایی که می توانید در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید محدود هستند و نمی توانید توضیحات کاملی را ارائه بدهید، به همین دلیل بهترین شانسی که برای دیده و خوانده شدن تبلیغ وبینارتان دارید این است که افراد روی اطلاعات بیشتر کلیک کنند تا وارد صفحه معرفی وبینار شما شوند. اگر شما این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشتید، اکنون نوبت به توضیحات وبینارتان می رسد تا با استفاده از آن بتوانید افراد را مجاب به ثبت نام کنید.

عنوان وبینار باید واضح و متقاعد کننده باشد.

چیزی که نظر یک شخص را جلب می کند با چیزی که نظر شخص دیگری را جلب می کند متفاوت است. مخاطبان هدف خود را بشناسید و در مورد هدف وبینارتان تصمیم گیری کنید. حتما این نکته مهم را در نظر داشته باشید که عنوان وبینارتان کلی نباشد.

نویسنده این متن نمونه جالبی را برای نشان دادن یک عنوان مناسب و ترغیب کننده بیان کرده است. شما با خواندن هر یک از این عنوان ها متوجه تفاوت میان عنوان مناسب و یک عنوان معمولی خواهید شد.

عنوان الف) دعاوی مربوط به حوزه بازاریابی مواد غذایی در ایالات متحده آمریکا – ریسک ها و خطرات تنظیم مقررات و دعوی قضایی

عنوان ب) ۱۰ استراتژی برتر دعوی قضایی برای دعاوی مربوط به حوزه بازاریابی مواد غذایی

در قسمت الف شما یک عنوان عادی را دارید اما در بخش ب عنوان الف اصلاح و به یک عنوان جذاب و مجاب کننده تبدیل شده است.

محتوای معرفی وبینار باید مختصر باشد.

اگر توضیحات وبینار شما مانند رمان های حماسی باشد هیچ کسی آن را نمی خواند. در بهترین حالت افراد بصورت سطحی مطالب را از نظر می گذرانند. توضیح کاملی بنویسید و سپس از متن نوشته شده نکات کلیدی را انتخاب کنید.

مطالب را بر اساس میزان اهمیت اولویت بندی کنید و مهم ترین ها را ابتدای نوشته های خود قرار دهید. اگر وبینار شما مخاطبان خاصی را در بر می گیرد حتما به این موضوع در توضیحات وبینار اشاره کنید. همچنین می توانید بخشی از متن را با استفاده از بولت از سایر نوشته ها جدا کنید تا از این طریق بر مطالب کلیدی و پر اهمیت تاکید کنید.

 

©کلیه حقوق این مطلب متعلق به رسانه ایسمینار می باشد. هر گونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.