وبلاگ ایسمینار

خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام ; بزرگترین اشتباه کسب و کار اینستاگرامی شما!

خرید فالوور در اینستاگرام امروزه دیگر یک راز نیست، بلکه بسیاری از سلبریتی ها و اینفلئونسرها و برندهای معتبر نیز از این روش استفاده می کنند. در حالی که این امر دیگر در دنیا مورد عادی تلقی می شود و حتی در بعضی از صنایع جزو انتظارات از برندها محسوب می شود، می خواهیم با هم ببینیم که آیا خرید یک پیج اینستاگرام با تعداد مشخصی فالوور ایده خوبی است یا خیر؟

فساد در شبکه های اجتماعی خط فریب دهنده ای است که ممکن است هنگام خرید پیج اینستاگرام آن را رد کنید. زمانی که نگاهی عمیق تر به بیزینس خرید  اکانت اینستاگرام بیاندازید، اوضاع کمی پیچیده تر و گاهاً غیراخلاقی تر می شوند. کمپانی هایی که اکانت های اینستاگرامی را به شما می فروشند از پروفایل های فیک و تقلبی برای خود استفاده می کنند در حالی که از اطلاعات واقعی خریداران بهره می برند.

سپس این اکانت ها چندین بار پشت سر هم فروخته می شوند تا بتوانند تعداد فالوور بالایی که مشتری می خواهد را برایش فراهم کنند. در واقع این اتفاقات است که به برندها اجازه می دهد که میلیون ها دنبال کننده داشته باشند. به همین دلیل است که اینستاگرام این مقاومت سخت را در برابر استفاده از اکانت های قلابی و دارای فالوورهای قلابی را در پیش گرفته است.

چرا مردم به دنبال خرید پیج اینستاگرام هستند؟

یک دلیل بزرگ برای خرید پیج اینستاگرام وجود دارد: برای بیشتر در معرض دید قرار گرفتن و ایجاد تصویر برند و یا تبدیل شدن به اینفلوئنسر های اینستاگرام می باشد. مردم دنیای امروزی ما همگی به دنبال نتایج لحظه ای هستند، به پیرامون خود نگاه کنید، ما غذاهای نیمه آماده و نوشیدنی ها و قهوه های فوری داریم، ما به طور میانگین تنها ۲ ثانیه برای بارگزاری یک صفحه وب سایت صبر می کنیم و همه چیز را سریع و سریع تر می خواهیم. البته که شما می توانید اکانت اینستاگرام خود را کاملاً رایگان ایجاد کنید، اما طبیعتاً باید زمان و انرژی زیادی را صرف کنید تا بتوانید این اکانت را به سطوح بالاتری برسانید. هنگامی که شما شروع می کنید، نه محتوا دارید،‌ نه دنبال کننده و نه فعالیت، هیچکس نمی داند شما چه کسی هستید.

دلایل خرید پیج اینستاگرام

هر فالوور، هر کامنت و هر هشتگ به سهم خود کاری برای در معرض دید قرار دادن شما انجام می دهد و اگر اکانت شما توسط خودتان ایجاد شده باشد، کار زیادی می طلبد تا مردم کم کم با شما آشنا شوند. از پیدا کردن دنبال کننده های مناسب تا تولید محتوای مناسب برای اینستاگرام.

همچنین، با توجه به همان قانون نتایج لحظه ای که گفته شد، افرادی که صفحه شما را در ابتدای مسیر می بینند بلافاصله فکر می کنند که شما همان کمپانی، بلاگر، برندی هستید که تازه شروع به کار کرده اید و هنوز نمی دانید که دقیقاً باید چکار کنید. شاید محصول فوق العاده ای داشته باشید، اما اگر مردم در نگاه اول شما را معتبر ندانند، شانس فروش شما بسیار پایین می آید.

بگذارید یک چیز را خیلی رک و مستقیم به شما بگوییم، اگر شما هم جزو افرادی هستید که نتایج لحظه ای را می پسندید، که تعدادشان خیلی بیشتر از افراد دیگر است، شما به هیچ نتیجه قابل توجهی در تمامی جنبه های زندگی و نه تنها اینستاگرام نخواهید رسید! بیایید نگاهی به معایب خرید پیج اینستاگرام بیاندازیم.

  • کاهش نرخ تعامل

حقیقت این است که فروشنده های صفحات اینستاگرام چیزی را که شما دوست دارید ببینید را موقع خرید به شما نشان می دهند. فالوورهای زیاد و لایک و ویو و کامنت های بسیار زیاد برای هر پست. اما مشکل اینجاست که در ۹۹ درصد موارد تمامی این اعداد یا بخش بزرگی از آن ها قلابی و فیک هستند، تنها بر روی چند پست اعمال شده اند تا بتوانید آن ها را ببینید و باور کنید. حتی بخش زیادی از دنبال کنندگان این صفحات نیز فیک هستند.

نتیجه استفاده از فالوورهای فیک و ربات ها چیست؟ الگوریتم اینستاگرام کاملاً‌ بر اساس تعامل کاربران واقعی با شما عمل می کند،‌ هر چقدر تعامل افراد حقیقی به صورت معنی دار با پست های شما بیشتر باشد، رشد بیشتری خواهید کرد. اما فالوورهای فیک تعاملی با شما ندارند، اگر داشته باشند هم بسیار بی معنی به نظر می رسد. این موضوع باعث کاهش نرخ تعامل صفحه شما و در نهایت آسیب زدن به خود شما خواهد شد. یادتان باشد که شما در اینستاگرام به دنبال فالوور نیستید، شما به دنبال مشتری هستید و مسلماً یک ربات نمی تواند مشتری شما باشد. بنابراین اگر یک صفحه با ۵k فالوور حقیقی داشته باشید، تعداد مشتری خیلی بیشتری نسبت به وقتی که یک پیج ۱۰۰k با هزاران فالوور فیک دارید، خواهید داشت.

کاهش نرخ تعامل با خرید پیج اینستاگرام

موضوع دیگری که در این جا وجود دارد این است که امروزه شما می توانید با استفاده از ده ها ابزار رایگان نرخ تعامل صفحات مختلف اینستاگرام را محاسبه کنید. کاربران اینستاگرام نسبت به گذشته خیلی در مقابل این گونه مسائل اگاه تر هستند و اولین چیزی که به آن نگاه می کنند نرخ تعامل است، اگر صفحه شما نرخ تعامل متناسب با تعداد دنبال کننده هایتان نداشته باشد، مردم به سرعت متوجه این موضوع شده و به شما اعتبار کمی می دهند. اگرچه که هیچ تناسب رسمی برای ارتباط میان تعداد دنبال کنندگان با تعداد لایک ها و کامنت ها و … وجود ندارد، اگر چند صفحه معتبر با تعداد فالوورهای یکسان را مقایسه کنید، به نسبت حدودی دست خواهید یافت.

  • حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام و جریمه کردن اکانت ها

اینستاگرام از چندی پیش به صورت سفت و سخت در حال مقابله با اکانت هایی است که خودشان فالوورهای فیک دارند و یا از ربات های اینستاگرامی استفاده می کنند. اگر تابحال صفحه ای را از فروشنده ای در اینستاگرام خریده باشید احتمالاً به شما گفته است که مقداری ریزش فالوور طبیعی است و یا این ریزش را به چشم خود دیده اید. این موضوع تنها به این خاطر است که صفحه ای که شما خریده اید بر خلاف ادعای فروشنده فالوورهای فیک زیادی داشته است که توسط اینستاگرام حذف می شوند و ریزش شما به این دلیل اتفاق افتاده است. در این صورت تمام هزینه هایی که برای بدست آوردن این فالوورها – هرچند فیک – کرده اید نیز بر باد خواهد رفت.

اینستاگرام به دنبال حفظ و نگهداری روابط معنی دار در پلتفرم خود است و می خواهد از اشخاص و تجربه های واقعی محافظت کند. فعالیت های فیک و یا خریداری شده می توانند این ماموریت را دچار مشکل کنند و در نتیجه عواقبی همچون اکشن بلاک اینستاگرام را برای شما به دنبال داشته باشند، بنابراین بهتر است که فالوورهای خود را به جهت به وجود نیامدن هیچگونه مشکلی، به صورت ارگانیک و طبیعی بالا ببرید چرا که از جنبه های مختلفی این کار تنها به نفع خود شما خواهد بود.

  • از فالوورهای غیرواقعی نمی توان انتظار خرید داشت

همچنین بخوانید :  لینکدین چیست؟ و Linkedin چی نیست! باید ها و نباید ها

بازدهی پایین پیج اینستاگرام

این موضوع بسیار ساده است، یک ربات چطور می تواند از شما خرید کند؟ هنگامی که تصمیم به انجام این کار گرفتید حتماً به این نکته فکر کنید که داشتن فالوورهای غیر واقعی تنها می توانند به بهبود ظاهر کار کمک کنند و این در حالیست که شما از داخل بسیار آسیب می بینید. شما باید تعداد زیادی فالوور ارگانیک کسب کنید تا بتوانید اثر منفی این فالوورهای قلابی را بر روی نرخ تعامل از بین ببرید و این تازه مانند این است که یک پیج اینستاگرام با ۰ فالوور را ایجاد کرده باشید! بنابراین شما نمی توانید با خرید اکانت هایی که دارای فالوورهای قلابی هستند انتظار داشته باشید که محصول شما را بخرند. باز هم یادآوری می کنیم، شما در اینستاگرام به دنبال فالوور نیستید، شما به دنبال مشتری هستید.

  • خرید پیج اینستاگرام دارای مشکلات امنیتی

درست مانند خرید و فروش هر کالا و جنس مختلفی، در این بیزینس هم ممکن است صفحه ای خریداری کنید که دارای مشکلات مختلفی باشد. تفاوت خرید صفحه اینستاگرام نسبت به خرید چیزهایی مانند ماشین یا خانه این است که با توجه به زیرساخت های لازم برای جلوگیری از کلاه برداری و مشکلات حقوقی و امنیتی در حوزه های خرید و فروش ماشین و خانه، شما به راحتی می توانید تشخیص دهید که آیا خانه یا ماشینی که می خرید از همه لحاظ مناسب است یا خیر، اما در فضای اینستاگرام اوضاع به این صورت نیست، همان طور که بالاتر هم اشاره کردیم بسیاری از فروشندگان صفحات اینستاگرام از هویت های مخفیانه و یا قلابی برای خود استفاده می کنند و شما حتی نمی توانید بدانید که در حال انجام معامله با چه کسی هستید. در واقع هیچ تضمینی وجود ندارد که صفحه ای که شما خریداری می کنید تحت پیگرد قانونی و یا شکایت خاصی ندارد. این صفحات معمولاً تمامی پست هایشان پاک می شود و فقط چند پستی را که برایش لایک و ویو و کامنت قلابی زده شده است را نگه می دارند، بنابراین شما نمی توانید بفهمید که قبلاً چه اتفاقی در این صفحه افتاده است. همچنین این نکته را فراموش نکنید که اگر شما اکانتی را در اینستاگرام خریداری کنید و حتی رمز و نام کاربری آن را نیز تغییر دهید، باز هم به شیوه های مختلف صاحب قبلی صفحه می تواند آن را بازیابی کند و بسیاری از افراد نیز دقیقاً همین کار را کرده و صفحه را به چند نفر می فروشند.

  • خراب شدن وجهه کاری شما

خراب شدن وجهه کاری با خرید فالور و پیج اینستاگرام

همان طور که بالاتر اشاره کردیم، فهمیدن این موضوع که یک صفحه اینستاگرام با تعداد دنبال کنندگان بالا دارای فالوورهای فیک می باشد یا نه کار اصلاً سختی نیست. در واقع اگر می خواهید که حرفه بلاگری و یا اینفلوئنسرینگ را دنبال کنید باید بدانید که برندها و کمپانی هایی که انتظار دارید برای انجام تبلیغات و معرفی محصولاتشان به سمت شما بیایند،‌ به راحتی می توانند بفهمند که آیا شما در میان دنبال کننده هایتان از فالوورهای فیک هم استفاده کرده اید یا خیر. به یاد داشته باشید مهم ترین نکته مثبت در مورد بلاگرها و اینفلوئنسرها تعامل بالای آن ها با مخاطبانشان است و شما نمی توانید با هزاران ربات قلابی تعامل بالایی داشته باشید! این موضوع به راحتی قابل فهم بوده و به اعتبار و وجهه کاری شما آسیب زیادی وارد می کند.

راه های جایگزین برای موفقیت در اینستاگرام

همان طور که گفتیم اینستاگرام در الگوریتم جدید خود به صفحاتی که تعامل بالایی دارند جایزه می دهد و برای بوجود آوردن این تعامل راه های بسیار زیادی وجود دارد.

ابتدا مطمئن شوید که اکانت شما پابلیک است تا محتواهایی که منتشر می کنید برای کاربران علاقه مند به موضوع مورد نظر در اینستاگرام نیز به نمایش دربیایند. در این صورت شما می توانید تعداد مخاطبان خود را به صورت ارگانیک هر زمان که محتوایتان در اکسپلور اینستاگرام ظاهر می شود افزایش دهید آن ها را به سمت پروفایل خود جذب کنید.

در قدم بعدی شما باید پست های متعددی را در پروفایل خود قرار دهید. شما می توانید عکس، ویدیو و GIF ها را پست کرده و همچنین از قابلیت های مختلف استوری ها مانند Quiz استفاده کنید. شما می توانید با قرار دادن عکس های با کیفیت،‌ نوشتن کپشن های جذاب برای پست ها و استفاده از استایل منحصر به فرد برای متمایز کردن خودتان از دیگر اکانت ها و برندها، اعتماد مخاطبان را به سمت خود جلب کنید. تحقیقات مختلفی را در زمینه این که کدام هشتگ ها سر و صدای زیادی برپا کرده و با برند شما همسو هستند انجام دهید، اگر از هشتگ اماده به درستی استفاده شود، یکی از بهترین راه ها برای دسترسی پیدا کردن به مخاطبان جدید هستند. جهت آشنایی کامل با هشتگ و این که هشتگ چیست مقاله ممربوط به آن را مطالعه نمایید.

موفقیت در اینستاگرام

با توجه به شخصیت برندی که دارید، شما می توانید در محتوای خود به صورت رسمی و یا صمیمی صحبت کنید. داشتن یک آگاهی دقیق در مورد نحوه شناخت مردم از برند شما و ترندهایی که در اینستاگرام برقرار هستند به شما در انتخاب محتوایی که تولید می کنید و همچنین ارتباط با جامعه اینستاگرام کمک می کنند. توصیه ما به شما این است حتما مقاله ” آموزش حرفه ای اینستاگرام ” را مطالعه نمایید تا بتوانید از میزان بهره بری بیشتری استفاده نمایید.

در نهایت بهتر است که از تمامی پتانسیل اینستاگرام، یعنی پلتفرم های مختلفی که دارد مانند Instagram Live، IGTV، استوری های اینستاگرام و Shopping در اینستاگرام استفاده کنید. راه های متعدد برای ارتباط با کاربران در اینستاگرام وجود دارد و با ایجاد تعامل از طریق این قابلیت ها، شما می توانید به صورت معتبر و ارگانیک ترافیک بهتر و با کیفیت تری را به سمت صفحه خود روانه کنید. باز هم تکرار می کنیم، به دنبال مشتری باشید نه فالوور.

برخی سوالات رایج

بعد از خرید پیج اینستاگرام حتی اگر رمز و نام کاربری آن تغییر کند ، باز هم صاحب قبلی صفحه میتواند آن را بازیابی کند از این رو برخی افراد صفحه را به چند نفر می فروشند . از طرف دیگر از آنجایی که این صفحات معمولا تمام پست هایشان پاک می شود پس نمی توان فهمید قبلا چه اتفاقی در این پیج افتاده است .

در قدم اول پیج مورد نظر باید پابلیک باشد تا محتواهای منتشر شده برای کاربرانی که علاقه مند به آن موضوع هستند نمایش داده شود . در این صورت با گذاشتن پست های متعدد محتوا در اکسپلور ظاهر می شود و مخاطب به پیج جذب خواهد شد .

اینستاگرام به دنبال حفظ و نگهداری روابط معنی دار در پلتفرم خود است و می خواهد از اشخاص و تجربه های واقعی محافظت کند. بنابراین فالوورهای فیک که هیچ تعاملی با پیج ندارند توسط خود اینستاگرام حذف می شوند .