وبلاگ ایسمینار

جلسه بررسی فرصتهای همکاری موسسه مهرانه در ایسمینار

جلسه بررسی فرصتهای همکاری و حمایت از موسسه مهرانه در ایسمینار

جلسه بررسی فرصتهای همکاری و حمایت از موسسه مهرانه (مرکز فوق تخصصی درمان و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان) با حضور فعالان رسانه‌ای و اجتماعی به میزبانی ایسمینار برگزار شد.

مهرانه تشکلی است غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی که با اتکا به فضل خداوند و مشارکت و حمایت مردم نیکوکار بر آن است تا با یاری نیروهای داوطلب مردمی امکان بهبودی بیماران مبتلا به سرطان را بیش از پیش فراهم نموده و از طریق ارتقاء کمّی و کیفی سلامت جسمی و روانی بیماران، روح امید به زندگی را در آنان ایجاد نماید.

در این جلسه ایسمینار با بیان ظرفیت‌های خود نسبت به تعریف و برگزاری رویدادهای اطلاع‌رسانی و پیشگیری از سرطان و لزوم همیاری در افزایش آگاهی از موسسه خیریه مهرانه با استفاده از وبینار مارکتینگ یا بازاریابی رویدادی به کمک وبینار، آمادگی خود را در این زمینه اعلام نمود.

در این جلسه، آقایان مانوئل اوهانجانیانس بنیان گذار و مدیر عامل ایسمینار، اصغر وثوق مدیرعامل محترم موسسه خیریه مهرانه، فرشید رجبی عضو هیات مدیریت انجمن اهوازی‌ها، آرش سروری فعال رسانه‌ای و برنامه‌ساز تلویزیون، سرکار خانم حمیده حبیبی مدیر سابق توسعه نوآوری و فناوری فناوری و رئیس کمیسیون بانوان انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و … حضور داشتند.

جلسه بررسی فرصتهای همکاری موسسه مهرانه در ایسمینار