وبلاگ ایسمینار

بهترین سایت بیت کوین ایران

بهترین سایت بیت کوین ایران چیست؟ معرفی ۷ سایت بیت کوین

بیت کوین چیست؟ اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز است. بیت کوین پول جدیدی است که به این قرن پر از اعجاز بیست و یکم می‌آید. پولی که درواقع فقط کدهایی است که بین افراد ردوبدل می‌شود و وسیله‌ای برای مبادله و خریدوفروش است. همچنین بیت کوین همانند پول، طلا، ارز و هر وسیله ارزشمند دیگر برای سرمایه‌گذاری و پس‌انداز مناسب است.

پیش‌بینی می‌شود که در آینده خبری از پول‌های کاغذی و فلزی نباشد و به‌جای آن‌همه افراد کره زمین از کدها یا همان ارزهای دیجیتال استفاده کنند. برای انجام معامله بیت کوین کاربران نیاز به استفاده از سایت بیت کوین دارند که با ارائه خدمات ویژه‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. معمولاً سایت‌ها درازای دریافت کارمزد این خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

بهتر است پیش از هرگونه اقدامی هم در مور د بیت کوین و چگونگی معامله آن اطلاعات کسب کنید و همین‌که از اعتبار سایت‌های مورداستفاده اطمینان حاصل کرده و به انجام مبادلات بپردازید. در این مقاله با معرفی مختصری در مورد ماهیت ارز دیجیتالی بیت کوین به معرفی بهترین سایت بیت کوین ایران خواهیم پرداخت.

 ارز دیجیتالی به نام بیت کوین

بیت کوین تعداد محدودی دارد و قرار است تا تعداد ۲۱ میلیون برسد و بیشتر از آن امکان استخراجش وجود ندارد. به گفته سازندگان بیت کوین این ارز ارزی مستقل است که نیازمند هیچ فرد و گروهی برای کنترل و هدایت نیست.

معرفی بهترین سایت بیت کوین ایران

درواقع یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های بیت کوین این است که این ارز توسط هیچ دولت و حکومتی اداره نمی‌شود و درواقع این سیستم توسط خود کاربران پیش می‌رود.

برخی افراد به‌عنوان توسعه‌دهنده توانایی تغییرات در نرم‌افزار و توسعه آن را دارا هستند اما در قوانین اصلی و پروتکل‌های اساسی بیت کوین کسی دخالتی ندارد و به همان صورت که سازنده آن بانام مستعار ساتوشی ناکاموتو طراحی کرده باقی‌مانده است.

بیت کوین در شبکه‌ای به نام بلاک چین قابلیت معامله را پیدا می‌کند. تمام تراکنش‌های بیت کوینی در این بلاک چین موجود است و کاربران می‌توانند راستی و درستی آن‌ها را بیازمایند و به کاربران اجازه می‌دهد تمام ارسال بیت کوین‌ها را رصد کنند.

همچنین بخوانید :  کد بورس ; ۰ تا ۱۰۰ بورس کد بورس من

از طرف دیگر برخی افراد با کمک سخت‌افزار مخصوصی اقدام به پردازش تراکنش‌ها کرده و در قبال آن بیت کوین به‌عنوان جایزه دریافت می‌کنند. به این عمل استخراج گفته می‌شود و نیاز به دستگاهی مخصوص با صرف انرژی برق بسیار بالا دارد.

سیستم پرداخت در بیت کوین بدون حساب تجاری نیز قابل انجام است. پرداخت‌های بیت کوینی از طریق یک برنامه به نام کیف پول که بر روی گوشی‌های هوشمند یا لپ‌تاپ و کامپیوتر نصب و انجام می‌شود. هر شخصی دارای آدرس است و پرداخت‌ها به آدرس گیرنده و فشار دکمه ارسال صورت می‌پذیرد.

کاربران بر پول خود نظارت کامل دارند و پرداخت در هرکجای این کره خاکی و در هر ساعت از شبانه‌روز انجام می‌گیرد. بیت کوین همانند طلا، پول و نفت از اتفاقات و وقایع دنیا تأثیر نمی‌پذیرد و بیشتر نرخ آن بر مبنای عرضه و تقاضایی که در این بازار وجود دارد تعیین می‌شود.

ارزش کلی بیت کوین در حال گردش نسبت به ارزش واقعی آن کمتر است و امید می‌رود با انجام معاملات بیشتر و رواج استفاده از بیت کوین و همچنین افزایش تعداد کاربران این ارزش افزایش پیدا کند.

در نظر داشته باشید که بیت کوین غیرقابل‌برگشت است و اگر اشتباهی آن را به آدرس دیگری منتقل کنید امکان جبران این اشتباه وجود ندارد. پس معامله به توجه بالایی نیاز دارد.

اگر شخصی کیف پول خود را گم کند بیت کوین او از دسترس خارج می‌شود زیرا هیچ‌کس توانایی بازیابی کدهایی که امکان دسترسی به بیت کوین را فراهم می‌آورد، ندارد. بنابراین حفاظت از کیف پول اهمیت بسیار زیادی دارد.

بیت کوین در ازای دریافت کالا یا خدمات قابلیت معامله دارد. امروزه بسیاری از رستوران‌ها، شبکه‌های آنلاین و مشاغل مختلف، معاملاتی بر پایه بیت کوین انجام می‌دهند.

 از طرف دیگر شما مستقیماً می‌توانید مقدار بیت کوین موردنظر خود را از طریق صرافی‌های بیت کوین دریافت کنید و یا اینکه بیت کوین در بین افراد به‌صورت مستقیم بدون دخالت صرافی یا واسطه دیگری جابه‌جا می‌شود.

اما در بسیاری از موارد سایت‌های معتبری به‌عنوان واسط بین کاربران کارکرده و امکان ارتباط بین فروشنده و خریدار را به‌راحتی و درازای دریافت کارمزد فراهم می‌کنند.

شناسایی بهترین سایت بیت کوین ایران

معرفی بهترین سایت بیت کوین ایران

انجام معاملات بیت کوین در بستر سایت‌های خریدوفروش بیت کوین انجام می‌پذیرد. تا چند سال گذشته اگر یک فرد ایرانی قصد خریدوفروش بیت کوین را داشت برای این کار باید به سایت‌ها و صرافی‌های خارجی مراجعه می‌کرد.

اما با افزایش معاملات بیت کوین سایت بیت کوین ایرانی نیز روی کارآمد و انجام معامله برای هم‌وطنان را سرعت و بهبود بخشید. اگر قصد سرمایه گذاری در این زمینه را دارد همانند بورس که بهترین کارگزاری بورس از نظر کاربران را برای شما شرح داده ایم در این زمینه نیز باید برترین سایت ها در این زمینه را نیز بشناسید که در ادامه معرفی کرده ایم.

همچنین بخوانید :  صندوق سرمایه‌ گذاری مشترک (Mutual fund) را درست بشناسید!

امنیت پلتفرم، سهولت معامله و یا میزان کارمزد دریافتی از ویژگی‌هایی است که می‌توان انواع سایت بیت کوین را با یکدیگر مقایسه کرد. هر یک از سایت‌های بیت کوین مزایا و معایب خاص خود را دارند که کاربران با در نظر گرفتن آن‌ها اقدام به استفاده از سایت بیت کوین موردنظر می‌کنند. در این بخش هفت سایت از بهترین سایت بیت کوین ایران را با بررسی معایب و مزایای آن به شما معرفی می‌کنیم.

۱. سایت بیت کوین اکسیر exir.io

در اکسیر قیمت‌ها بر پایه عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و امکان معامله ساده در آن فراهم است. البته در این سایت تنوع ارزهای دیجیتالی کم است و امکان تبدیل رمز ارزها به یکدیگر وجود ندارد. اما به دلیل استفاده از سیستم API می‌توان به‌صورت خودکار معاملات را انجام داد.

۲. بیت برگ bitbarg.co

با طراحی ساده این سایت بیت کوین کاربران تازه‌کار نیز به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. برعکس سایت اکسیر این سایت امکان معامله رمز ارزهای متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کند. قیمت‌ها در این سایت بر اساس عرضه و تقاضا تعیین نمی‌شود.

۳. والکس Wallex.ir

در والکس معاملات در پلتفرم معاملاتی انجام می‌پذیرد. تنوع ارزها زیاد است اما این سایت خدماتی چون API را ارائه نمی‌دهند.

۴. نوبیتکس Nobitex.ir

پلتفرم معاملاتی و تعیین قیمت بر اساس میزان عرضه و تقاضا ارائه API و تنوع ارزها از مزایایی است که برای این سایت بیت کوین می‌توان در نظر گرفت.

۵. ایزی کوینکس Ezcoinex.ir

اولین سایت تجمیع صرافی‌ها است که امکان معامله در صرافی‌های دیگر را برای شما فراهم می‌آورد. این سایت نرخ مبادله جفت ارزها در صرافی‌های بزرگ جهانی را با یکدیگر مقایسه می‌کند و بهترین نرخ را به شما پیشنهاد می‌دهد. در این سایت بیت کوین نیازی به ثبت‌نام و احراز هویت وجود ندارد. امکان نقد شوندگی بالایی داشته و ارزهای متنوعی در آن مبادله می‌شوند.

بهترین سایت بیت کوین ایران چیست

پیش از ثبت‌نام در سایت بیت کوین موردنظر به‌خوبی در مورد آن مطالعه و تحقیق کرده و از نظرات سایر کاربران باخبر شوید.

۶.ارزجو Arzjoo.com

سایت معتبر خریدوفروش بیت کوین دیگری که به شما معرفی می‌کنیم سایت ارزجو است. تنوع ارزی در این سایت و همچنین امکان مبادله ارزهای دیجیتالی چون پرفکت مانی و وبمانی نیز وجود دارد. این سایت پلتفرم معاملاتی ارائه نمی‌دهد و همچنین به نسبت سایر سایت‌ها کارمزد بیشتری دریافت می‌کند.

۷. رمزینکس

رمزینکس سایت بیت کوین معتبر دیگری است که توسط متخصصان جوانی از دانشگاه صنعتی شریف توسعه داده‌شده و برای سیستم‌عامل اندروید نیز طراحی‌شده است. از مهم‌تری ویژگی‌های این سایت دریافت کارمزد پایین نسبت به سایر سایت‌ها است.

دریافت بیت کوین رایگان

یکی از راه‌های کسب بیت کوین مراجعه به سایت بیت کوین رایگان است. در این سایت‌ها معمولاً درازای کلیک کردن و یا دیدن تبلیغات مقداری بیت کوین رایگان به فرد تعلق می‌گیرد و ازآنجایی‌که مقدار آن کم است با واحد ساتوشی محاسبه می‌شود.

همچنین بخوانید :  پرسش و پاسخ های وبینار بیت کوین و بلاک چین

البته فعالیت در چنین سایت‌هایی نیاز به فعالیت هرمی دارد به این صورت که با اضافه کردن زیرمجموعه امتیاز بیشتری کسب کرده و درنتیجه تعداد بیشتری بیت کوین به شما تعلق می‌گیرد. البته در استفاده از سایت بیت کوین باید این نکته را مدنظر قرار دهید که سایت موردنظر از اعتبار قابل قبولی برخوردار باشد. دراین‌بین هستند سایت‌هایی که با تبلیغات دروغین اقدام به کلاه‌برداری می‌کنند.

  • ویژگی‌های سایت بیت کوین معتبر
  • دارای مجوز فعالیت و ثبت‌شده باشد.
  • در صورت واسط بودن با سایت‌های و صرافی‌های معتبر بین‌المللی در ارتباط باشد.
  • از زمان ثبت این سایت مدت قابل قبولی گذشته باشد.
  • از درگاه بانکی به نام و برند خود استفاده کند.
  • موجودی ارزهای دیجیتال مطلوبی داشته باشد.
  • شماره‌های پشتیبانی ثابت و همراه داشته باشد و از کیفیت پاسخگویی بالایی بهره ببرد.
  • درصورتی‌که قصد انجام معاملات بزرگ در حجم بالا را دارید ابتدا با مبالغ پایین‌تر معامله کنید تا از اعتبار آن مطمئن شوید.

برخی از سوالات رایج

سایت بیت کوین اکسیر
بیت برگ
والکس
نوبیتکس
ایزی کوینکس
و...

یکی از راه‌های کسب بیت کوین مراجعه به سایت بیت کوین رایگان است. در این سایت‌ها معمولاً درازای کلیک کردن و یا دیدن تبلیغات مقداری بیت کوین رایگان به فرد تعلق می‌گیرد و ازآنجایی‌که مقدار آن کم است با واحد ساتوشی محاسبه می‌شود.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 379
دوست نداشتم: 368
میانگین امتیازات: 1.03

17 دیدگاه در “بهترین سایت بیت کوین ایران چیست؟ معرفی ۷ سایت بیت کوین

سلام رمزینکس از همه شون بهتره بنظرم

ممنون از این مقاله خوبتون بهترین سایت خرید بیت کوین به نظر من مورد ۱و ۵ و ۷ که گفتین

بنظر منم بهترین سایت دریافت بیت کوین همون ایزی کوینکس هستش

مواردی که گفتین همشون واقعا جز سایت های معتبر بیت کوین تو ایران هستن مرسی از این اطلاعت خوبتون

کسی می دونه سایت رمز ارز مارکت معتبر هست یا نه؟

اگه میخواین یه سایت کسب بیت کوین فقط با دیدن تبلیغات مطمئن داشته باشین از طریق لینک زیر وارد بشوید
https://r.adbtc.top/2046505

درود
سایت خوبیه
فقط فراموش نکنید کد معرف ۶۰۶۹۶۶ قبل از ورود بزنید تا سود بیشتری ببرید

سلام
خسته نباشید
میخواستم بدونم امکانش هست برای سایت شرکتمون امکان پرداخت با بیت کوین رو انجام بدیم
اگه هست چگونه ؟
سایت ما در زمینه فروش عسل طبیعی فعالیت داره که هیچکدوم عسل ها مال شرکت نبوده یعنی تولید کننده نیست بیشتر نقش واسطه رو داره عسل رو از فروشنده با قیمت پایین میگیریم بعد به دلار میفروشیم و چون کارت بازرگانی اجاره ای دارن فعلا مشکلی نیست اما دفعه پیش بابت پرداخت مبلغ به مشکل ارزی خوردیم
و چون مشتری اکثرا از کشورهای عمان و سوریه و کویت و افغانستان هستن مشکل پرداخت وجود داره . آیا روشی هست چون که سایت رو با وردپرس نوشتیم افزونه ای برای پرداخت بیت کوین رو به سایت اضافه کنیم ؟
اگه هست پیش شرطش چیه ، چون دردسر کشیدیم سر ارزش پولمون به خاطر همین میگم . همش عربا میگن با ریال یا با واحد پولی اونا انجام میگیره و این چنچ کردنش به مراتب بدتره
حتی یک مشتری از کویت هم هست ولی جرات نداریم با واحد پولی اونا معامله کنیم ریال کویت با ارزش ترین پول جهانه
دنبال این هستیم بیت کوین رو وارد سایت کنیم تا از دردسر پرداخت اونا راحت شیم که بیشتر بحث چنچ پوله ، خواستم فقط راهنمایی کنید و پیش شرط و شروط مهم این کار رو هم بگید .
ممنون میشم راهنمایی کنید
ببخشید خیلی طولانی شد

سلام دوست گرامی وقت بخیر
این مقاله صرفا برای اطلاعات عمومی در رابطه با بیت کوین میباشد و برای موارد تخصصی در این حوزه از سایت های تخصصی و یا متخصصان در این حوزه مشاوره بگیرید.
موفق باشید

مقاله اپدیدت کنید صرافی های بهتری اومدن مثلا بیت پین که خیلی سریع و اسان میتونی بیتکوین یا هر ارز دیگه بخری

سلام دوست گرامی
بله حتما به مرور زمان مقالات رو آپدیت خواهیم کرد
سپاس از نظرتان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.